Wednesday, June 5, 2013

ANAK KERAP DEMAM, SELSEMA, SEMBELIT, TIDAK SUKA MAKAN SAYUR, ANTIBODI LEMAH, BADAN KURUS DAN KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA DAN ASTHMA.

Amboih panjang tajuk :)
Takpe, tajuk sesuai dengan isi. kenapa nak letak panjang2? Sbb isi entri kali ni khusus untuk parents yang punyai anak yg ada masalah berikut ANAK KERAP DEMAM, SELSEMA, SEMBELIT, TIDAK SUKA MAKAN SAYUR, ANTIBODI LEMAH, BADAN KURUS DAN KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA DAN ASTHMA. 


 "Ank sy x ecxema cuma kulit sensitif dan kering...alhmdulilllah lpas bg mealshake kulit nmpk lbh lembap dan bersih" - Pn Siti Khadijah

"hri ni dh smigu gune Produk mealshake tuk ank sye,nampak sgt perubhn pde die,minum ssu kuat,mkn dhlh xpyah pakse2 lg dh pandai mtk sndri n xblh nmpk ape kite mkn msti die nk..skrg ni saye btul2 prcye ade Produk yg blh mmbntu ank sye" - Pn Rimazarnia Miyen


Testimoni tentang product ape ni? Semestinya MEALSHAKE la..antara product killer SHAKLEE. :) Ok bersempena dengan promo MEALSHAKE bulan ni, ade sesuatu yang menarik untuk dikongsi. 
 
♥Apakah MEALSHAKE?♥
Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

♥Apa kelebihan MEALSHAKE?♥
✔ untuk kecantikan kulit
✔ untuk mengurangkan masalah sembelit di kalangan kanak-kanak.
✔ untuk antioksida
✔ untuk bantu anak lebih fokus
✔ memberi tenaga dan menguatkan sistem imun anak-anak
✔ meningkatkan selera makan anak yang picky eater

♥Macam mana rupa MEALSHAKE?♥
Ianya berbentuk serbuk. Boleh dibancuh dengan apa-apa minuman kegemaran, susu atau air kosong. 1 canister mengandungi 544gm berperisa vanilla yang sangat harum.

♥Bagaimana cara makan MEALSHAKE?♥
Untuk kanak-kanak hanya 1 sudu kecil sehari dibancuh bersama susu mereka. Manakala untuk dewasa 1 sudu besar sehari, enak bila dibancuh bersama dengan ESP dan PERFORMANCE DRINK.

♥Berkesan ke MEALSHAKE ni?♥
Alhamdulillah..setakat ni lebih dari 90% ibu2 berpuas hati dengan kesannya.. LIhat koleksi testimoni MEALSHAKE di http://url.ie/hjse

♥Berapa harga 1 tin MEALSHAKE?♥
Harga normal adalah RM113.75. Namun, sempena PROMOSI HEBAT BULAN JUN, anda akan dapat harga yang jauh lebih rendah dari itu sehingga jimat berpuluh-puluh ringgit. Lagi SPECIAL, TERHAD UNTUK 30 orang yang pertama, anda bukan sahaja berpeluang untuk dapat harga SPECIAL, malah ada satu lagi yang SPECIAL menanti anda. Bagi mendapatkan HARGA YANG JAUH LEBIH RENDAH dengan TAWAN SPECIAL, boleh SMS "PROMO MS" ke 012-9576172 ataupun tinggalkan message di page (https://www.facebook.com/messages/263649513750724) . INgat, hanya TERHAD UNTUK 30 ORANG PERTAMA SAHAJA.

♥Bagaimana nk order MEALSHAKE ni?♥
Mudah sahaja.
★ SMS "PROMO MS" ke 012-9576172 ataupun
★ Tinggalkan message di page sekarang (https://www.facebook.com/messages/263649513750724)

No comments: