Sunday, July 20, 2014

Cinch Energy Tea Mix: Testimoni HOT Kebaikan Dalam Meningkatkan Tenaga

Cinch Energy Tea Mix adalah salah satu product yang termasuk dalam Inch Loss Plan (selain dari cinch Shake) dari Shaklee. Kenapa agaknya Cinch Energy Tea Mix ni dipilih oleh mereka yang nak kurus dan kurangkan berat badan? Antara keistimewaan Cinch Energy Tea Mix adalah ia boleh meningkatkan metabolisme badan dan meningkatkan tenaga. Orang malas pun boleh berubah jadi rajin tau. Hanya yang dh minum Cinch Energy Tea ni tahu kesedapan dan keberkesanan dalam meningkatkan tenaga dan metabolisme badan. Sekali minum, pasti minum lagi.


Teruskan membaca artikel ini kerana info-info berikut bakal anda perolehi 

" Kelebihan dan Kebaikan Campuran Teh dalam Cinch Energy Tea Mix" 
" Ramuan penting untuk meningkatkan Tenaga dan Metabolisme" 
" Testimoni HOT kesan minum Cinch Energy Tea Mix" 
"Resepi lazat dan Sihat Cinch Energy Tea Mix" 

Jom lihat dulu pengakuan live selepas minum cinch energy tea

Kelebihan dan Kebaikan Campuran Teh dalam Cinch Energy Tea Mix

Kenapa agaknya ramai yang suka dengan Cinch Energy Tea Mix sampaikan tak boleh putus stok kat rumah? Cinch Energy tea mix adalah teh eksklusif yang mengandungi campuran Teh Hijau, Teh Merah dan Teh Putih.  Kelebihan dan kebaikan Teh-teh ini?

Kebaikan Teh Hijau 
  • Meningkatkan Tahap Tenaga
  • Bakar Kalori. Minum teh hijau Matcha boleh meningkatkan metabolisma dan membantu tubuh membakar lemak secara purata kira-kira empat kali lebih cepat.
  • Tinggi antioksidan


Kebaikan Teh Putih 
  • Teh putih boleh mencegah sel-sel lemak baru daripada membangun dan menggalakkan pemecahan lemak dalam sel-sel lemak yang sedia ada, juga

Kebaikan Teh Merah
  • Kurang kalori dan kurang mengandungi caffein berbanding kopi. Amaun kafein yang rendah menggalakkan aliran darah ke otak tanpa terlebih merangsang jantung. 

Ramuan Penting untuk meningkatkan Tenaga dan Metabolisme

Apa yang menyebabkan ia boleh membantu dalam meningkatkan tenaga dan metabolisme? 
Satu ramuan penting ialah Taurina. 3 tujuan utama taurina adalah meningkatkan tenaga, meningkatkan metabolisme dan tinggi dalam antioksidan.



 Testimoni HOT kesan minum Cinch Energy Tea Mix

Nak tahu apa kata customer setelah minum Cinch Energy Tea Mix? Saya sendiri pun terkejut setelah menerima testimoni ni dari pelanggan saya yang kemudiannya mendaftar sebagai ahli Shaklee untuk menikmati product Shaklee dengan harga yang murah. 
Ibunya bancuh utk abg yg katanya malas..amazingly dari malas jadi rajin, dari malas bekerja dah rajin kerja, dari sentiasa tido dan main game dah rajin bantu ibu buat kerja rumah. 
Macam tak percaya kan, tapi itulah hasilnya hanya dengan Cinch Energy Tea. Patutlah yg memerlukan tenaga yg banyak untuk bekerja mmg suka dengan Cinch Tea ni. Sungguh berkesan!


Dan ini pula adalah testimoni dari rakan bizz saya, master wan fatihanum..mmg boleh buat stay up Cinch Energy Tea ni kan..Penangannya boleh buat mata terbeliak! Saya sendiri pun wajib amik Cinch tea kalau ada kerja nak buat dan memerlukan saya untuk stay up malam. Jadi kalau suami drive malam2 tu bancuh siap2 1 tumbler cinch energy tea Mix ni



Resepi lazat dan Sihat Cinch Energy Tea Mix


Kebiasaannya saya hanya berkongsi tips2 dan resepi2 lazat dengan menggunakan product Shaklee ni melalui private message/wassap sahaja dengan customer saya sbb layanan utk mereka adalah exclusive.
Tapi takpa, kali ni saya nk share umum bagaimana nak bancuh cinch Energy Tea Mix supaya lebih power dan lebih sedap. 
Sangat mudah, ramuannya adalah 1 sacet Cinch Tea, 2 sudu Performance Drink dan ramuan paling menarik adalah 2 sudu madu. Campurkan bersama dan minum sejuk2..waalllah mmg telan air liur bila terbayang. Memang kategori patut cuba! Serius sedap.

=====================================
BAGAIMANA NK ORDER CINCH ENERGY TEA?
=====================================

Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan. Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee


Bagi yg tidak memliki kedua card tersebut, boleh hubungi saya di talian berikut. Setelah pembelian dibuat, jangan lupa untuk hubungi saya bagi mendapatkan konsultasi exclusive hanya untuk pelanggan saya 

Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar Shaklee Kuantan, Pahang
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM


No comments: