Tuesday, September 3, 2013

Bagaimana COQHEALTH PLUS bantu anda hamil

Salah satu fungsi dan kebaikan COQHEALTH adalah kerana ia digunakan sebagai "rawatan" dalam usaha untuk meningkatkan potensi kesuburan mereka atau untuk meningkatkan peluang bg mencapai kejayaan IVF.COQ10 yang merupakan bahan utama dalam COQHEALTH adalah bahan yang diperlukan untuk fungsi asas sel.

Bagaimana COQHEALTH menambahkan kesuburan untuk isteri?

Kita semua tahu peluang untuk  mengandung bagi wanita menurun selepas kira-kira 30 tahun. Kita tahu bahawa kemerosotan mempunyai beberapa sebab, tetapi masalah utama ialah penurunan dalam "kualiti telur". Kualiti telur adalah satu konsep yang penting yang melibatkan beberapa faktor kritikal. Salah satu komponen utama kualiti telur melibatkan status kromosom telur. Telur dari wanita yang lebih tua adalah lebih cenderung untuk menjadi tidak normal kromosomnya berbanding daripada telur dari wanita muda.


Telur manusia adalah sel yang sangat besar dan bersedia menerima 23 kromosom daripada sperma. Apabila 23 kromosin ni dibebaskan, kilang telur akan dihdupkan dan perkembangan embrio bermula. Pembangunan embrio normal memerlukan banyak tenaga. Mitokondria adalah organel yang sangat kecil di dalam sel-sel yang menghasilkan banyak tenaga yang sel-sel perlukan. Tanpa mitokondria yg mewujudkan tenaga, tiada fungsi badan kita boleh berlaku. Telur manusia mempunyai lebih mitokondria dan DNA mitokondria daripada mana-mana sel lain dalam badan.



"Jadi apa pula kaitan antara kualiti telur dan kesuburan?"

Sebahagian daripada masalah dalam telur tua adalah pengeluaran tenaga mitokondria yang menurun. Jadi mungkin telur dapat berfungsi dengan lebih berkesan dan cekap jika sesuatu yang boleh dilakukan untuk meningkatkan bilangan atau kesihatan mitokondria dalam telur. Mungkin telur boleh melakukan kerja yang lebih baik untuk mengekalkan normal kromosom jika ia mempunyai bekalan tenaga yang cukup.

Bagaimana pula COQHEALTH menambahkan kesuburan untuk suami?

Kesuburan lelaki juga boleh dipertingkatkan dengan COQHEALTH. COQ10 merupakan antioksidan yang penting bagi membantu untuk melindungi sperma daripada kerosakan radikal bebas yang boleh menghalang motilitas dan bentuk sperma. Bentuk sperma yang tidak betul tidak boleh berenang dengan cekap dan menembusi tiub fallopio untuk bertemu telur.Justeru persenyawaan tidak mungkin akan terjadi. CoQ10 boleh membantu menguatkan sperma dan memberikan perlindungan yang diperlukan untuk menghindari kerosakan DNA.


Mengikut Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) pula: "Terdapat beberapa bukti bahawa COQ10 boleh meningkatkan pergerakan dan kepadatan sperma pada lelaki dengan beberapa jenis kemandulan. "Namun NIH mengingatkan bahawa COQ10 tidak perlu diambil jika anda juga mengambil kemoterapi untuk rawatan kanser, ubat-ubatan untuk mengawal tekanan darah tinggi.

Berita baik untuk mereka yang sedang rancang kehamilan, dapatkan COQHEALTH dengan harga promosi bulan SEPT sahaja dengan menghubungi saya di talian berikut

Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172

Email: ummi_anayiza@yahoo.com

No comments: