Wednesday, June 25, 2014

3 SEBAB Paling Kukuh Kenapa Saya Setia Dengan Shaklee

Actually saya takde sebab pun untuk tidak setia dengan Shaklee. Saya dapat merasai dan menikmati banyak perkara dalam Shaklee. Tak kisah la beribu manusia pun yang berusaha untuk mencari modal untuk dijadikan viral kutukan berkenaan product shaklee, saya tetap teguh. Kerana saya adalah Duta product Shaklee, semua SID adalah duta product Shaklee yang dh makan, dah merasai kebaikan demi kebaikan ttg product, dan juga berjaya membantu beribu-ribu pengguna untuk mendapat manfaat kesihatan yang lebih baik.

Jadi disebabkan saya tiada sebab untuk tidak setia dengan Shaklee, maka saya adakan sebab untuk saya setia dengan Shaklee

Sebab #1: Saya dah begitu sayang dengan bisnes Shaklee
Network saya berkembang, hubungan silaturrahim saya berkembang, keakraban dengan downlines semakin menyerlah. jaringan ini saya dapat setelah saya join Shaklee. Betul la Allah kata, rezeki kita akan bertambah dengan menghubungkan silaturrahim. Saya sendiri pun tidak menyangka untuk begitu mengambilberat kejayaan orang lain. Impian paling besar saya adalah melihat SID-SID di bawah rangkaian saya berada di puncak dengan biz Shaklee. Tatkala menulis entri ini pun saya dah bayangkan kejayaan sorang demi sorang anak cucu RTS tak kiralah di tahap manapun mereka sekarang. Saya hanya mahu mereka dpt apa yg mereka impikan. Shaklee bukan sahaja lubuk duit, tapi lubuk kasih sayang. Setiap upline mahukan downline berjaya dan naik bersama-sama. Tidak lupa kasih syg diberikan oleh nenek moyang kepada kami dengan tujuan yg sama, untuk melihat impian kami tercapai satu demi satu.

Sebab #2: Saya menikmati segala kelebihan dari sistem MLM Shaklee yg paling adil 
Sistem Shaklee adil. Adil dari segi pembahagian bonus. Adil dari segi pemberiaan rank. Adil juga dari segi habuan. Man jadda wa jada. Siapa yg usaha dia yg dapat. Dalam Shaklee boleh potong rank. Anak potong rank mak. Cucu potong rank nenek. Cucu sama rank dengan nenek. Selagi mana usaha tu sentiasa ke depan, selagi itulah habuannya juga lebih ke hadapan. kami dapat apa yg kami usahakan. Jika upline SID, downline boleh jadi Master jika upline tak buat apa-apa pun sejak awal. Dr segi bonus juga begitu. Tiada istilah goyang kaki. Malah saya lebih percayakan sistem begini. bagaimana mungkin duduk sahaja tak perlu buat apa2 duit masuk. Nak terima duit begitu pun saya takut. No job no money.

Sebab #3: Saya selalu dahagakan ilmu
Semenjak join Shaklee, saya tak boleh pandang sebarang offer ttg ilmu. Rahsia itu rahsia ini, Tips itu tips ini, bengkel itu bengkel rase semua nk grab semua nk rebut semua nak pergi. Buku toksah cakap jumpa motivasi-motivasi best je mesti beli. Walaupun tak habis baca semuanya tapi saya puas. Saya suka membaca, saya suka buku la pendek kata. Saya jeles bila org lain boleh upgrade diri, saya pun nk jugak. Orang lain dapat ilmu tu, sy pun nak juga ilmu tu. Terkini saya berjaya hadir Seminar Minda Magnet Rezeki. Allah, alhamdulillah sangat kerana Allah izin sy untuk hadir seminar tersebut. banyak input-input positive yg saya praktik dan mendapat hasilnya. Terima kasih Allah atas peluang untuk menjadi insan yg lebih baik.

Ada banyak lagi sebab tapi dengan 3 sebab ni saya suka buat Shaklee. Ni sebab utama yg menjadi pengukuh kesetiaan saya. Next entry insyaaAllah saya akan kongsikan awards yang shaklee sediakan untuk saya sebagai tanda setia. Cheeewah..

Semoga perkongsian ini memberi semangat kepada new SID dan bakal SID, nak dapat apepun dalam Shaklee boleh tapi dengan syarat anda tahu apa yg anda nk dapat. Cari apa yg kita suka, like attract like. Itulah yang mencetus kegembiraan dalam bershaklee.
We attract into our life what we already are.
So if you want to attract love, be loving!
If you want to attract friends, be friendly!
If you want to attract happy people, be happy!

It really is this simple! 


Berminat untuk menjadi ahli Shaklee di bawah rangkaian kami dengan bimbingan berterusan, jangan segan-segan untuk contact. Saya mencari mereka yg betul-betul ingin mengubah kehidupan menjadi lebih baik, sanggup terima cabaran, positive terhadap kehidupan, dan yg paling penting hati mesti kental







No comments: