Friday, June 20, 2014

Cara cerahkan kulit muka dan badan : Jom intai tekniknya di SINI.

Percaya atau tidak, carian teknik dan cara untuk cerahkan kulit muka dan badan di google search sangat tinggi. Maknanya apa tu ya? maknanya ramai yang inginkan kulit muka dan badan cerah berseri. Ramai yang nak tahu apa rahsia dan cara cerahkan kulit muka dan badan. Mungkin ada di antaranya yang tinggal beberapa bulan lagi nak naik pelamin? Atau yang dah stress tengok kekusaman kulit muka dan badan ataupun paling sadis kalau suami dh menyapa "Yang, kenapa macam makin gelap je muka awak, awak berjemur tgh panas ke?"


Jadi apa teknik dan cara yang boleh mencerahkan kulit muka dan badan? Kena pakai kosmetik ke? Atau ada losyen pemutih badan yang ajaib ke? boleh cerah dalam masa 6 hari? nO..NO..NO saya hanya tawarkan teknik pencerahan yg lebih selamat dan kesannya tidak hanya pada kulit dan badan tapi lebih dari itu. Jangan salah faham, ianya sama sekali tidak menyebabkan penggelupasan kerana ianya bukan memberikan kesan sepantas kilat. Saya adalah org yg pertama yg susah nak percaya kalau disebut tentang kesan sepantas kilat ni, hati mula ragu-ragu dgn kandungan. Macam tak masuk akal pun ye.

Dah tak sabar nampaknya utk tahu teknik cerahkan kulit muka dan badan ya... Baiklah, teknik ni bukan sahaja telah diakui berkesan oleh ribuan pengguna yang telah pun berjaya mendapat kulit yang cerah tetapi juga bakal menjadi rebutan demi rebutan dari ribuan lagi pengguna termasuk anda mungkin :)

Saya perkenalkan 3 product TERBAIK Shaklee untuk cerahkan kulit muka dan badan iaitu terdiri daripada ESP, Sustained Release Vitamin c dan Vitamin E Complex. Takde product lain ke? ASyik shakleeeeeee je. Jawapan saya, tentulah ada! Tapi menurut pemerhatian saya product tersebut hanya bertahan utk beberapa bulan sahaja. Menjadi sebutan ramai sehingga berduyun2 pengguna tapi akhirnya senyap dan lenyap begitu sahaja. Dan saya juga tidak dapat menjamin product tersebut berkesan dgn cara yg selamat atau tidak kerana kepakaran saya hanyalah berkenaan product Shaklee. Apakah???

Macam mana ESP, Vitamin C Sr dan Vitamin E Complex membantu cerahkan kulit muka dan badan?

  • ESP adalah sumber protin, diperlukan untuk menghasilkan sel-sel baru bagi kulit. ESP memang satu cadangan terbaik untuk merawat kulit kerana sel kulit akan mati dalam masa 21 hari. Jika sel kulit itu tidak diganti maka perkara itulah yang menyebabkan kulit menjadi kusam dan tidak bermaya. Lama kelamaan kulit akan menjadi bertompok2 dan tidak sekata.
  • Vitamin E membantu dalam menghalang radikal bebas dari merosakkan sel kulit. Radikal bebas boleh mempercepatkan proses penuaan akibatnya kulit cpt kedut, cepat kusam dan tak sekata. Vitamin E membantu untuk menjadikan kulit lebih cerah sekata dan mengurangkan parut-parut di kulit 
  • Vitamin C mengekalkan tona kulit. Vitamin C adalah salah satu vitamin yang melindungi kulit daripada penuaan dan kendur. Kekurangan vitamin C boleh menyebabkan kedut dan perubahan warna kulit. Ia merangsang pengeluaran kolagen. Dan ia adalah kolagen yang menjadikan kulit muda dan lembut. Semakin usia meningkat, lebih banyak vitamin C diperlukan untuk mengekalkan keanjalan.


Apa kelebihan dan kebaikan serbuk protin ESP, vitamin C Sr Shaklee dan Vitamin E Shaklee berbanding Product lain?

  • ESP- protin soya ESp adalah dari non- gmoprotein soya yang tidak diubahsuai genetiknya di mana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses
  • Vitamin C - dilengkapi dengan teknologi sustained release iaitu pelepasan vitamin C ke dalam badan setiap jam. Setiap jam badan memerlukan kira-kira 75-82mg vitamin C shja, selebihnya dibuang. Jadi jika tiada teknologi ni, lebihan vitamin C dibuang begitu sahaja.  
  • Vitamin E - dibuat dr sumber semulajadi dengan label d-alpha tocopherol concentrate. Jika sintetik ianya berlabel 'l' atau 'dl'. dilengkapi dgn 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap Vitamin E dengan lebih cekap,memelihara membran sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Juga diperkaya dengan  GRAPE SEED EXTRACT atau ekstrak biji anggur di mana kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vit E dan50 kali lebih baik daripada vitamin C
Dan kelebihan dan kebaikan semua vitamin Shaklee di atas adalah ianya telah melalui semua proses ujian demi ujian dan kajian demi kajian bagi memastikan hanya yang terbaik, selamat dan berkesan untuk semua penggunanya. Banyak jurnal kesihatan diterbitkan yg melibatkan vitamin Shaklee, di situ lah keyakinan saya terhadap product Shaklee. 

Lagi best kalau kita tengok testimoni dulu 





PENTING!!! 
Product di atas HANYA memberi kesan yg optimum apabila dimakan dengan cara yang betul. Sebagai pengedar Shaklee yg bertauliah, saya bertanggungjawab untuk memastikan anda mendapat kesan yg maximum. Siapa yang bakal mendapat consultation PERCUMA berkenaan product? Tentulah HANYA pelanggan saya. Saya tidak bertanggungjawab untuk consult pelanggan orang lain.  Bonus lain, saya akan sertakan juga Ebook khas resepi masker dengan menggunakan ketiga-tiga product ini untuk memastikan anda benar2 berpuas hati dengan kesannya. 

Jika mahu suami memuji kulit anda yang semakin cerah dan mulus dari hari ke hari..
Jika mahu gembira dan happy dengan perubahan kulit yg dulunya kusam dan tidak yakin pada diri sendiri..
Jika mahu tampil anggun dan berseri di hari persandingan..
Hubungi saya untuk mendapatkan ESP, Vitamin C SR dan Vitamin E anda hari ini juga
Fast action fast result 
Terhegeh2 action terhegeh2 juga la resultnya 

Istimewa untuk pemegang kad direct debit dan credit card, anda kini boleh membuat pembelian secara direct dengan KLIK BUTTON ORDER NOW di bawah. Jika ingin mendpatkan harga penjimatan dengan join ahli, boelh hubungi saya terlebih dahulu sebelum pembelian dibuat. 



Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar SHaklee Kuantan, Pahang
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM

7 comments:

Nurul Idayu Hida(bosan) said...

Mcm mne nk bli produk ini email sye..hidaiman96@gmail.com

Unknown said...

Berapa harganye?ad jaminan x?

Nurul aziyana said...

tuan amirul: boleh hubungi saya 0129576172 untuk details

Saliza said...

As salam. Jika ambil vit e dan vit c tanpa mengambil ESP, adakah kulit tidak berjaya menjadi cerah?

Anonymous said...

As salam. Jika ambil vit e dan vit c tanpa mengambil ESP adakah kulit tidak berjaya mnjadi cerah?

Nurul aziyana said...

saliza : boleh membantu untuk cerah namun gantian sel-sel kulit mati yg menyebbkn kusam mungkin boelh dibuat dengan cara scrub pula.. paling mudah ESP la :)

Bali Tour said...

terima kasih atas informasinya