Friday, February 24, 2017

Apa Yang Best Sangat Di Shaklee Business Leader National Conference 2017

Wiken lepas Kak Yana attend Shaklee Business Leader National Conference yang julung kali diadakan khas buat leader yang effective. Apa yang kak Yana boleh kata memang happening habis conference ni. Tahap super duper best sampai tidur malam pun masih termimpi-mimpi. Bangun esok pagi pun still tak boleh nak move on lagi.


Memang super dasat juga lah impact BLNC ni. Jadi yang tak pergi tu tahap kerugian boleh muflis. Cewaaah melampau nau Kak Yana bagi perumpamaan. Kahkahkahkah.

BLNC kali ni dihadiri oleh CEO Shaklee Coorporation iaitu Mr Rodger Barnett nun terbang jauh dari US. Yang istimewanya juga, kami dihidangkan dengan sesi bersama ketua saintis Shaklee iaitu Dr Bruce Daggy.



Ada satu slot yang sangat penting bersama Dr Rajbans Singh..ala doktor yang selalu ke udara dalam slot radio Fly.fm. Dr ni memang takde kene mengena dengan Shaklee tapi Shaklee jemput beliau dalam satu forum bertajuk "Do Supplement Works?"


Ada satu yang paling menarik untuk Kak Yana share di sini dari kata-kata Dr Rajbans Singh dalam forum tersebut iaitu
"Doctor is not da right person to be asked about nutritions. We spent 6 hours time per day only to learn about drugs and how to cure disease (not focusing on prevention). All of you here are much better than me to talk about suplements."
Ha kauuuu.. best ke best kata-kata beliau.

Selain slot forum tu, kami juga dihidangkan dengan slot kahas bersama ketua saintis shaklee Dr Bruce daggy yang mempunyai pengalaman selama lebih dari 30 tahun. Dah umur macam ni, kalau orang kita of coz hari-hari telan berbakul-bakul ubat. Ubat darah tinggi, kencing manis, jantung, cair darah aihhh macam-macam tapi dr bruce ni sihat walafiat tanpa sebarang medication. Haa itu la sebenarnya yang kita mau kan. Kalau kita ada pilihan untuk tidak bebankan anak-anak dengan penyakit kita masa tua nanti, itu lebih bagus kan?


Dan penampilan istimewa juga salah seorang penulis Landmark Study Shaklee iaitu Dr Les Wong. Dr LW ni umur dah 60an tapi ya rabbi kalau uolls tengok pun rasa macam umur awal 40an je. Uban pun tak nampak. Awet muda tegang toin-toink weiii. Real life punye prove vitamin shaklee ni boleh jadi awet muda. Cukup nutrisi kan, memang cantik la sel-sel kulit. 


Dan dan dan Shaklee announce mulai April, dah mula starter kit yang baru. Ini ohsam sebab starter kit yang baru ni memang cun habes lah. Siap boleh muat dalam handbag lagi. Smart enuf. Macam-macam info yang kalau uolss baca rasa macam ok takmo dah makan vitamin lain, only Shaklee. Meh kak Yana bagi sneak peak sikit.


Last but not least, haaaa ni part yang Kak Yana rasa semua orang teruja giler iaitu doorgift. Kitorang memang dapat macam-macam doorgift masa event ni which is memang special lah. 


Dan dan dan perkenalkan group palign havoc masa BLNC baru ni iaitu iReach. Dalam gambar ni baru sikit. ramai yang tak masuk gambor, ade yang gi toilet lah, ade yang masih duk dalam dewan la, ade yang dah naik ke dewan makan. Teriakan semangat membara buat ramai orang lain terpinga-pinga "eh eh group ape tu ramainyeee leader diorg datang" waaah gitu.. Alhamdulillah syukur gile duk dalam group bisnes ni. 



Suami-suami hebat penyokong kuat para isteri


Sebelum berakhir conference, kami dihidangkan dengan sneak preview insentif pelancongan. Pergi mana pulak kali ni? Aaahaaa.. ada 3 instentif yang shaklee bagi sebagai reward untuk leader yang dah berhempas pulas sepanjang cycle. Meh kak Yana hidangkan kat uolls plak tempat yang bakal pergi 2018 nanti. Best ke? Kasik mau tengok la dulu best ke idok. Tapi kalau udah free, giler ape tak best kan. Round europe 3 negara 6 city tuhhhh for free beb freee!!! 

Peluang dalam Shaklee ni sangat best. Nak turut rasainya? Join ahli dengan group paling aktif di Malaysia . Hubungi Kak Yana di talian berikut ya 

SHAKLEE Independent Distributor
Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan, Taman Impian, Kampung Padang


2 comments:

Unknown said...

Bestnya tengok geng shaklee ni. Happening sangat.

Nurul aziyana said...

hiihihihi memang happening habis .. kalo nc lagi ramia ni