Friday, August 11, 2017

Hilang Jeragat Dengan GLA Complex dan Vitamin C

" Kak Mi ada jeragat la yana, macam mana nak buat? Ade tak Vitamin untuk hilang jeragat kat muka kak Mi ni? Dulu macam sikit je, sekarang dah makin besar pulak tompok jeragat. Hishhh risau pulak Kak Mi" 

Kerisauan Kak Mi ni mungkin juga adalah kerisauan sebahagian dari wanita yang lain.  Jeragat ni boleh kata antara masalah common wanita usia 30an. Makin berusia, makin ketara. Makin lama, makin tebal makin banyak bintik hitamnya.



Bila makin tebal, makin susah nak hilang. Sebab itu kebanyakan krim jeragat ada merkuri sebab merkuri boleh hakis jeragat yang tebal tu lebih cepat dan lebih mudah. Tapi kesan jangka panjang boleh jadi mimpi ngeri. Jadi hati-hati pilih cream jeragat.

Cara yang paling selamat dan memberi kesan lebih baik adalah dengan penggunaan Vitamin.
Sebab apa? kak yana boleh terangkan

No1, tengok punca jeragat. Kebanyakan sebab gangguan hormon yang dah mula ting tong bila kita masuk umur 30an. 40an lagi tingtong. Jadi rawat dari dalaman tu lebih penting dan lebih menyeluruh.

No 2, tengok cara kita jaga kulit. Kita keluar rumah tapi langsung tak bagi perlindungan pada kulit kita. Cahaya UV direct kena kulit, rosakkan sel-sel kulit. Sel kulit rosak, timbul bintik hitam. Mula-mula sunburn, lama-lama jeragat.

No 3, antioksidan dalam badan kurang. Kita tak makan sayur 6 hidangan sehari. Buah pun tak makan. Bekalan vitamin c dan e dalam badan kurang. Antioksidan ni lawan radikal bebas. Setiap hari berjuta radikal bebas ada dalam badan kita. Kalau tiada cukup bekalan antioksidan, radikal bebas tu seronok buat onar dalam badan kita. Kesannya juga termasukkan pada kulit.

Jadi dari 3 punca jeragat ni, boleh ke setakat krim jeragat setelkan masalah tu?
Boleh ke cream jeragat setelkan masalah hormon?
Hormon dalam badan sangat kompleks kejadiannya. Terlalu banyak nutrisi yang diperlukan untuk penghasilan hormon dan nak pastikan ia stabil.

VITAMIN HILANG JERAGAT 

Jadi suka kat sini Kak Yana nak share dengan pembaca yang ada masalah Jeragat tak hilang-hilang ni dengan vitamin yang boleh bantu hilangkan jeragat dengan lebih berkesan sebab ia dirawat dari punca.

Sebelum tu Kak Yana nak share video ni dengan para pembaca


GLA COMPLEX dan VITAMIN C SUSTAINED RELEASE. 

Dua vitamin paling bajet untuk masalah jeragat. Tak kira lah jeragat tebal ke, baru nak jadi ke, jeragat nipis ke boleh mulakan dengan penggunaan 2 vitamin ni.

Macam mana dua vitamin ni boleh membantu?

GLA COMPLEX :

GLA fungsinya khas untuk kawal atur hormon agar stabil. Hormon tak stabil macam-macam masalah boleh jadi termasuklah jeragat ni. Hormon yang huru-hara tidak akan membantu usaha sapu krim hilang jeragat di muka.


VITAMIN C SUSTAINED RELEASE:

Vitamin C yang memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen dalam kulit. Vitamin C juga antioksidan yang bantu lawan radikal bebas yang rosakkan kulit dan berfungsi untuk mencerahkan warna kulit. Vitamin C mencegah enzim dalam badan dari mengeluarkan melanin yang berlebihan apabila terdedah keapda sinar matahari.

Vitamin C bina kolagen kulit. Bila umur kita dah 30an, kolagen kulit sebenarnya dah mula menurun. Nak tahu? Bekalan Vitamin C dalam badan boleh dikekalkan sehingga 24jam walaupun vitamin C bersifat larut air (tidak disimpan dalam badan). haaa macam mana tu? Kak Yana hanya kongsi dengan pelanggan kak yana je trick ni :)

Jadi, nak dapat best result jadikan customer kak Yana :)


Nak buang JERAGAT lebih cepat dan takmo tunggu lama tapi nak cara selamat? Baca perkongsian INI 

TESTIMONI HILANG JERAGAT 

Kami terima banyak feedback dengan kesan vitamin untuk hilang jeragat ni. Semua dari mereka sangat konsisten dan berpuas hati dengan kesannya. Kami hanya boleh jamin kesan yang puan akan rasai ni positif hanya jika penggunaan yang konsisten. 

Jom lihat testimoni 

[JERAGAT SEMAKIN PUDAR SELEPAS AMALKAN GLA COMPLEX SHAKLEE]
.
Saya seorang pelajar jurusan Pastry and Bakery dan berumur 18 tahun. Sepanjang bergelar seorang pelajar hidup saya sangat sibuk sehingga tiada masa untuk uruskan diri untuk tampil cantik. Bila dh ambil kursus pastry and bakery tahu-tahu jela, kita akan lebih terdedah kepada haba yang panas. Selalu berdepan dengan panas oven yang besar dekat kitchen. Kelas pagi sampai malam kadang duduk dekat kitchen.
.
Malangnya pada semester ke-3 saya perasan muka saya ada kesan-kesan hitam yang ada dekat bawah mata. Walaupun sedikit dah boleh menggusarkan diri saya. Bila saya lihat betul-betul barulah saya tahu rupanya jeragat. Punyalah sedih masa itu, tak tahu macam mana nak hilangkan jeragat. Belilah pelbagai produk jenama apa pun tetap gitu je malah makin besar pulak. Jadi bila muka dah ada jeragat cara saya nak tutup ye terpaksa lah pakai conceler. Banyakkan pergi kelas dengan pakai conceler.
.
Sehingga tamat belajar dan mula bekerja jeragat tidak juga berkurang. Jadi bila dah bekerja saya Google untuk hilangkan jeragat tapi untuk remaja tak ada pun. Saya dengan nekad tanya dengan salah satu blog tentang jeragat. Risau juga pada awalnya sebab takut tak boleh hilang lagi pun mahalkan produk tu. Dengan senekadnya hati saya beli juga 2 botol GLA Complex.
.
Selepas beberapa minggu saya dapati kulit wajah saya tidak berjeragat lagi. Paling best GLA Complex ini boleh stabil period yang huru hara ini. Memang tak menyesal saya beli produk daripada Shaklee ini. Seperti tidak percaya bila upline saya kata belum pernah lagi jumpa jeragat remaja.


Bagaimana NAK ORDER Gla Complex dan Vitamin C Shaklee? 

Boleh terus buat pembelian vivix menggunakan card credit/debit card dengan klik gambar di bawah


Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 011-11548031
  (klik link ini untuk lebih pantas http://aziyanashaklee.wasap.my)
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan, Kampung Padang. 

Dapatkan DISCOUNT PEMBELIAN dengan menjadi AHLI SHAKLEE . Hubungi http://aziyanashaklee.wasap.my) untuk info lanjut

2 comments:

Delimasari said...

sonoknyer klu dapat hilangkan jeragat ni
selalunya produk boleh tahan harganya

Nurul aziyana said...

delimasari : insyaaAllah product shaklee memang mampu milik