Saturday, May 9, 2009

Setel yg ni..Yg lain Plak Menunggu..

Bile nk habis kalu ader je bende yg masih dlm que utk dibereskan..huhu xkan hari2 aku nk mengadap bende2 mcm ni jerk..*hal keje aku dh xbaper nk center..markah PB bnyk yg bertangguh*..adeh rase mau tdo n sedar dr lena pd hari pernikahan dgn semuanya tersedia beres!!wah alangkah indah..sngt penat menguruskan hal kawen, tmbah2 bnyk bende diuruskan sendiri..
~~~~~~~~~~~~~~~
hari ni DIY kad completely finished!!..fuhh lega..penuh komited aku menyudahkannya..balik keje ptg, sambung ke malam, sambung ke tgh hari kalo blk rehat, sambung lg petg balik keje n begitula kitarannya setiap hari sehingga ptg ni aku siap sepenuhnya..suke+puas..cerita psl kad ni akan dibuat dlm entry lain..sesudah aku mendistribute kepd smua opismate..setel pls kad, tp ade lg yg menunggu-dip pahar yg perlu ditambah..serius aku malas gile tp terpaksa jugk..tgk la mungkin 10 kuntum jer kot mampu..MALAS bangat ok!!huhu n ader lg yg menunggu-gubahan HANTARAN...uwaaaa..sempat ke ni??
~~~~~~~~~~~~~~~
hari ni jugak, duit aku berjaya menambahkan jualan kedai perabot di kuantan sebanyak rm335..aku bli rak tmpt letak dapur gas rm135+tilam queen rm200 *tilam yg ada skrng ni tilam bujang..xvalid dh lepas kawen nnt*..huhu jimat punyer psl, 1 kuantan kami pusing survey, keluar masuk kedai perabot smata2 utk mengurangkan pengaliran wang yg nmpknya semakin laju waktu ini..niat di hati mau bli mesin basuh since aku xlarat nk basuh kain yg menimbun..huhu tp nmpknya alat yg mengurangkan beban manusia itu terpaksa dimasukkan dlm list things to buy for the next salary..setel yg itu, ade lg mau dibeli..fridge..huhu lepas kawen la bli..*pdhl ni yg the most important, blh plk tangguh2*
~~~~~~~~~~~~~~~
hari ini lagi, aku dh jumpa piring utk letak lilin kt ssf..rm 19.80 sebijik..blh muat utk 3 lilin tp since hnya ader 2 lilin, 1 tempat lg akan diletak bunga..blom dibli sbb konon2nya nk g giant kot2 ader lg murah tp hampa..terpaksa dibeli kemudian..xpe2,xkan lari piring itu..
~~~~~~~~~~~~~~~
aku kesian kt en fahmi-die dmm teruk akibat alahan makan sizzling mee..aku pun satu, dh tahu die xblh mkn sos tiram, disuruh jugk rase..huhu sudahnya org tu demam sampai xleh nk bgn..huhu aku bersalah!..ampun bang, mmg xmkn dh kalu ngn abg..*ekceli die suke sizzling tp since ade sos tiram jadik xblh makan*..kalu aku order lain kali then mkn depan die, tentu die akan terliur..huhu kesian..langkah pencegahan, jgn makan jgk..

8 comments:

fana said...

seronok nye.. dh bz nk kwen... excited nye sy! hihihihi chayok nurul!

Unknown said...

dah lama tak surf tenet...
rupanya, template dah berubah dah...lawa2...matching...tambah2 lagi nak kawen ni kan...

kalau sos tiram tak ditambah dalam masakan sayur, kurang sedap gak nanti...

Reena said...

huhu sian cik abang awak..hehhehe

a said...

Berusaha!!

nanonano said...

duit mcm air kuar kan?
tp masuknye idakkkk..
grrr...

antalya said...

dah calculate bp RM abes sepanjang minggu ni hehehe..pokai pokai

Unknown said...

2,3 minggu terakhir adalah moment di mana duit mengalir mengalahkan air
lagi laju dr air
sejam boleh abis sampai 1k
rasa mcm nak giler je tgk duit abis dgn meriah...

myra_anang said...

best nyer nk kawen.. teringat akak dulu..memg bz gile n meletihkan..tp seronok.. ape2 pon hope everything akn ok la..