Wednesday, May 13, 2009

Slot Sihat dan Cantik lg..

Terpanggil untuk buat slot ini lg setelah slot pertama sblm ini tentng supplement kesihatan utk wanita tlh aku terbitkan *ececeh mcm majalah pulak dh*..ihiks..ok kali ni pasal supplement jugak..utk sihat dan cantik jugak..*tp aku xtau sejauh mana kebenarannya, jika ader sesiapa yg ader pengalamn blh benarkan aje ye*

masalah aku, aku nk kawen tp disebabkan cuaca kt kuantan sngt hot, dan aku pulak drive xpkai sarng tgn..*xkan ler jarak sekangkang kera nk g opis tu nk pkai sarung tgn*, maka tgn aku dh semakin gelap..uhuks..xcun la nk sarung cincin mcm ni..balik ari tu mak aku perasan, apsl tgn aku ni gelap simacam ajo..huhu pastu die bebel2 aku xjg bende2 ni dh nk dekat nk kawen..adeh kene sebijik..malangnya jugak bukan mak aku jer perasan, en fahmi kesygn jugk perasan..adeh..yer mmg betul aku pun akui..maka aku strt menggoogle..cari produk SOY COLLAGEN..penah dgr?mesti penah kan..kt majlah bnyk iklan, kt kedai2 pun ader jual..dlu aku penah rembat mak aku punyer..mak aku makan, soy collagen keluaran d'ayu..

hasil google ditemui di sini

Keistimewaan D’Ayu Soy Collagen + Vitamin C

Soya
Protein soya membantu mencerahkan serta mencantikkan struktur kulit dari dalam secara semulajadi.

Kolagen
Marine kolagen hádala estrak gelatin dari ikan laut dalam yang kaya dengan 20 jenis asid amino yang dapat membantu menghaluskan struktur kulit.


Vitamin C
Vitamin C bertindak secara berterusan untuk pertahanan badan bagi menguatkan imunisasi badan, membantu proses pembentukan kolagen bagi memantapkan kulit menjadi badan anti-oksida untuk mengurangi kerosakan radikal bebas.


erm xtau la nk kater keberkesannya sejauh maner tp cuba tgk gmbr kt bawah ni..

my mom umrnya tahun ini 56 years old, akhir thn ni mak aku pencen..huhu mak aku penah kuar ngn abg aku g shoping tp tukang kedai kater mak aku tu bini pada abg aku..aisey...*sesekali puji mak sendiri..ihiks*..maka aku amik langkah cepat sementara nk tunggu 21 hari lg ni, aku order 2 kotak soy collagen tp bukan keluaran d'ayu tp bayu indah yg berjumlah rm50..harap2 by the time, ader perubahan yg blh dibanggakan..

Keterngan produk : Kombinasi Pinus Strobus bersama Collagen dan Vitamin C menjadikan Kulit Anda cerah, tegang dan sihat. Minumlah Collagen Whitening + Viatamin C setiap hari dan rasailah perubahannya... Anda pasti berpuashati *harap2 aku puas hati la*

KEISTIMEWAAN
  • Mencantikkan rambut & kuku
  • Membantu menghilangkan pigmentasi pada kulit
  • Menghalus dan mencerah kulit
  • Menambahkan tenaga & menghilangkan keletihan serta stress
  • Mengurangkan kedut & kendur serta melicinkan kulit
  • Kelihatan muda & cantik berseri
berusaha!!hihihi..saper nk cuba, blh2..sihat dan cantik luar dan dalam..
pssttt..collagen diperlukan apabile seseorang wanita itu mencecah umur 26thn..hehehe..ni ader akak opis sy cakap ler..so budak2 bawah umur xperlu lg amik bende2 ni yer..hehehe

9 comments:

Suraya Jafar said...

huhu..

nape la sue takut nak makan bende2 camni ye? tp kene makan gak kan.. nak cantik.. ni ader masa 6 bulan lagi ni.. nk beli gak la..

ada kesan sampingan ke?

tatot..

nurul aziyana said...

sue:time penah makan dlu xder pun..selamat..n makanan tmbhn ni pun blh diambil time prgnant

fana said...

waaaa betul ke nurul? yg promrose oil tu lak e function nye

my hidden stories said...

mencerahkan kulit tu..iolls suka

nurul aziyana said...

farhana:ePO tu utk kesihatan dlmn jugak..lebih kepada stabilkan kitran haid,kurangkan pms, kulit licin jugk

my hidden sories:kiter pun suke gak

xeea said...

err selamat eh?
mana nak beli?
farmasi ade ke?
huu

nurul aziyana said...

xeea:hehehe die soya jer xeea..selamat..erm bli kt kedai2 yg jual barangan kecantikan, jamu2,yg ader produk natasha, sendayu tinggi,tia amelia ke..kt ctu sure ader

Anonymous said...

rajin yana mkn supplement tambahan..hani malas...haha..tp nk cntik pnye pasal, malas pn jd rajin..hehe

Anonymous said...

hhmmmm...harga soya colagen ni bp ekk?????