Tuesday, December 1, 2009

Decal Contest

Pg2 lg mcm biasa, masuk keje, bukak laptop aku akn bukak blog dlu..tgk comments terbaru, jejak blog org lain n bg comment..ni kira rutin harian aku..hihihhi *org dtg keje buat keje..hihi*
Tp hari ni berbeza ckit, aku rase sngt tidak sabar utk bukak blog k.mar..masih ingt decal contest yg dianjurkan k.mar, aku penah tulis kt dlm blog...dan smlm jam 5 ptg k.mar dh umumkan pemenangnya..*jam 5 dh xsempat nk cek, sbb tu pg2 ni cpt2 bukak*


Sblm ni k.mar ade email suoh hntr hasil yg lebih creative sbb ade peserta yang buat hasil decal yg cantik..masa tu aku dh xpkir nk menang ke ape, sajer2 je hntr sbb dh buat drpd biar mcm tu jer kan..dan masa tu projek lampu tu pun blum buat lg..so aku biarkan aje..

Dan hari ni bila bukak blog k.mar, aku tgk nama aku ade dlm senarai penerima SAGUHATI..woo walaupun saguhati, tp ttp xsangka..dan hadiahnya 1 kping sticker decal special edition..hehehhe syukur, sekurnag2nya bertmbah lg koleksi..lepas ni blh buat lg project decal..yeaaa!! thanks k.mar sbb anjurkan pertandingan ni..

3 comments:

Unknown said...

best gak kan masuk2 contest ni
macam nak cuba
tp asal nak buat je, angin malas dtg melanda..

Unknown said...

i can only understand in english . . let me know about on this topic decal contest , so give some comment on it Recycling Stickers

Mrs.Qarlista said...

aziyana..nad nak tanye tentang photographer kat area terengganu dan juga mak andam kat KT.nad punye majlis bertandang nanti tatau nak amik servis mekap katne..nak mekap je..sebab baju and aksesori nad bawa sendiri dari johor..awak tau tak berapa rate harga untuk mekap?ataupun kot-kot bleh rekemen.. :)

thanx dear..