Friday, December 11, 2009

Good Planning in Year 2010

Pg2 bukak email---->tu rutin harian *sbb tu email aku unread msg =0*
Pg2 check blog sendiri n blog org lain *busy body*-----> juga rutin harian
"Ish budak ni, mcm xder keje lain"
Bukan aku xder keje, masalahnya keje aku dh siap..ececeh..berlagak nmpak!!
Hehehe..
Arini paper aku, so next week aku dh strt bz menanda..*eleh tnda satu kelas pun dh kecoh*
So gunakan masa luang sblm masa bz..
Ok back to topic, nk share apa yg aku dpt dr mailbox aku *ha kan bgus check email, maner yg berguna blh share*

How to go for a TWO weeks tour by just taking 7 days annual leave?
See the answer below


So ibu2, bapak2 sekalian, kalo ader yg nk pln g honeymoon lg ker , nk g umrah ker blh la rancang paper2 yg ptt..heheh agak2 bos korg bg ker cuti mcm ni?? nk bercuti tu, siapkan keje dlu*baru semalam bc blog chedet psl cuti tp xinsaf2 lg..hihihh*

***baki cuti 6hari tlh dibawa ke depan, so thn depan sy ada 36 hari cuti..hoooyeeeaa!!!****

6 comments:

Unknown said...

baki cuti ada lagi 3 hari
bulan 2... tak bleh berjalan sgt lah
dah sarat dah masa tu
mesti sendiri tak larat nak bawak badan
dok je lah diam2 kat umah..

yana, airasia tgh promo tu
gi lah tempah tiket second honeymoon

fana said...

warghh best nyer.. ct pjg

m@Ri@ said...

wah byknya cuti..maria cuti sumer dah habis..huhu..

Mommy Aisy said...

hi..salam ziarah.
byk giler cuti awk. cuti sy setahun 14 ari je. tu pun da bis pakai sume utk cuti kawen ritu.

amboi..cam bis je calendar good planning for 2010 ni. tp rasa nya time tu sy dlm pantang kot. mmg tgh cuti. adoi..rugi lak rasa.

nurul aziyana said...

dayu:hehhe dok diam2 kt umah yer dayu, prepare paper yg ptt utk org baru nnt..erm dh jenguk air asia, nk g tmpah tiket utk thn depan

farhanna:hihih cuti mmg besh

maria:erm xper, blh amik mc..hehhe

fanaqila:salam kembali..erm sethn dpt 30hari..tgh sarat yer skang..xper, xrugi

IRYANI ALIAS said...

i pun berfikiran mcm ni. That's why choose the date as my wedding day..hehehhe..