Thursday, February 20, 2014

Webinar: Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee bersama Team Kami

Menjadi ahli Shaklee hanya lah semudah A..B..C. Sama seperti mendaftar ahli untuk product2 MLM yang lain. Cuma harga keahlian mungkin berbeza. Shaklee hanya menawarkan yuran keahlian serendah RM75 sahaja dan apabila anda mendaftar sebagai ahli shaklee, anda akan diberi 1 beg kit yang mengandungi katalog, pricelist, buku panduan product, brochure dan buku etika perniagaan. Jadi, hubungi bakal upline, bayar rm75 (jika mahu beli terus barang, buat pembayaran beserta amount product) dan kemudian upline anda akn daftarkan samada di branch mahupun secara online di http://www.shaklee.com.my Mudah kan??



Sekarang terdapat ramai Shaklee Independent Distributor atau nama singkatnya SID di seluruh Malaysia. Anda berhak untuk memilih siapa pun sebagai upline namun perlu diingat, pastikan upline yang dipilih boleh membimbing anda melalui kaedah online mahupun offline. Jadi amat penting anda memilih group yang terbaik dan punya kelebihan memberi ilmu yg tiada batas dan fleksible walau di mana anda berada.

Untuk hari ini, saya hanya nak fokuskan kelebihan dan kepakaran group kami dalam membimbing ramai SID mencipta kejayaan demi kejayaan dengan kelebihan medium bimbingan iaitu Webinar. Bagi sesiapa yang masih belum tahu webinar atau disebut juga sebagai seminar melalui web adalah event/perbincangan/pengajaran secra online dengan syarat ada talian internet.


Apa kelebihan webinar sebagai medium coaching ahli shaklee kami?

  • Speaker boleh berkongsi segala ilmu melalui power point presentation, video, blog, web atau apa sahaja kandungan multimedia dengan orang lain dalam ahli group. 
  • Kami boleh adakah forum secara online dengan beberapa orang speaker
  • Boleh ajar bagaimana untuk membina blog dan menjadikan blog sebagai medium jualan online yang boleh menarik ramai pelanggan 
  • Ada interaksi antara speaker dan audience kerana audience boleh bertanya soalan dan speaker boleh menjawab soalan tersebut. 
  • Audience boleh menyertai webinar samada menggunakan pc, laptop ataupun smartphone di tempat masing2 samada rumah, di dalam kereta ataupun di mana sahaja.
  • Fleksibel kerana audience boleh menyertai webinar waalupun sedang melakukan kerja lain seperti menyusukan anak, memasak, atau apa sahaja kerja rumah yang dijalankan
Bagaimana? Seronok kan? Malah mentor boleh mengajar apa yang downline tidak faham ttg sesuatu on the spot menggunakan webinar. Mudah dan senang bukan? Inilah kelebihan group kami, sharing dari ramai leader yang membantu perjalanan bisnes shaklee dari segi bantuan teknikal dan motivasi. Ingin jadi ahli shaklee group kami? saya alu-alukan pendaftaran anda dengan cara menghubungi saya 


Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar Shaklee Kuantan
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com


No comments: