Thursday, May 2, 2013

Masuk ahli SHAKLEE secara PERCUMA

Ahli shaklee setakat hari ini tak tahu lah berapa ratus ribu dah :) hangat sekali sambutan. Tentunya kerana kelebihan dan keitimewaan yang mungkin tiada pada syarikat MLM yang lain. Hebat bukan rangkaian bersama SHAKLEE ni. Alhamdulillah sehingga ke hari ini, terasa kesyukuran yang tidak terhingga kerana ditakdirkan Allah untuk terbuka hati menyertai SHAKLEE. Saya pernah menyertai MLM yang lain sebelum ini tapi tidak seindah berada dalam rangkaian SHAKLEE. Sebab itu saya amat berbesar hati menerima sesiapa sahaja yang ingin menjadi ahli SHAKLEE dan bersama saya untuk membina empayar bisnes yang semakin berkembang. Tidak kira walau di mana anda berada, semua tu bukan halangan. Coaching n mentoring hanya di hujung jari. Ada internet, semua jalan. Senang kan.



Ok nk bercerita tentang keahlian SHAKLEE secara PERCUMA. Wah nampak je percuma, semua teruja ye. Sape tak nak kan percuma. Hehehehe. Ok, semua orang berpeluang untuk dapat keahlian percuma dari SHAKLEE. Bagaimana??

Ini caranya: 
Buat pembelian sebanyak lebih kurang RM650 iaitu cukup 200UV anda layak untuk dapat FREE MEMBERSHIP!!
Apa yang anda akan dapat dengan FREE MEMBERSHIP ni? Pertama, bonus la of course. Atau saya panggil sebagai CASH BACK. Kedua, anda berpeluang untuk menjana pendaptan tambahan dalam bisnes product SHAKLEE. Bukan 2 angka atau 3 angka, tapi sehingga 4, 5 dan 6 angka pun boleh. Menarik kan?

Persoalannya.. banyak sangat nk kena beli tu...sampai rm650, mana ada duit. Ok saya faham tidak semua dari kita punya wang sebanyak itu, kalau ada pun untuk keperluan yang lebih penting kan? Jangan risau, ada caranya... Nak tahu apa rahsia mudah untuk jadi AHLI SHAKLEE PERCUMA supaya anda tidak rasa terbeban dengan pembelian sebanyak RM650 tu,  feel free to contact me

Nurul Aziyana (ID 886587) *KAWASAN KUANTAN

Page: Super Vitamin Store
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com

InsyaaAllah saya akan cuba bantu anda bagaimana untuk menjadi ahli secara PERCUMA. Ingat, secara PERCUMA, jangan lepaskan peluang keemasan ni ya. Pasti anda akan tersenyum puas hasil pulangan dari keahlian percuma ni. Mungkin ini juga menjadi titik permulaan dalam perjalanan kehidupan yang lebih selesa untuk anda sekeluarga. Sebagaimana saya, yang masih rasa kesal kerana tidak bermula dari awal. Sebelum menamatkan entri ni, suka saya nk tunjukkan hasil tak sampai setahun berkecimpung dengn SHAKLEE. Alhamdulillah..



No comments: