Friday, May 3, 2013

VIVIX: Nutrisi untuk ANTI PENUAAN

Promosi bulan May jatuh kepada VIVIX! Tonik sirap paling istimewa dari SHAKLEE. Apa promosi yang berkaitan dengan VIVIX? Tentu sekali Buy 6 FREE 1 la. 



Apa VIVIX ni? 

Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

Apa pulak polifenol?

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.  Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

Apa fungsi setiap kandungan VIVIX?

1.Muscadine Grape 
-Mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti-bakteria
 
2.Purple Carrot -
 
Mengurangkan risiko penyakit koronari jantung 
3.Elderberry  (Sambucus Niagra) -
Mampu memberi perlindungan  terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung,mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman
4.Polygonum Cuspidatum  - 
Melambatkan proses penuaan,merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah ,mengurangkan berat badan



Pengambilan VIVIX hanya satu sudu kecil sahaja sehari. Rasanya sangat sedap. Macam tak cukup je satu sudu kecil tu. Dan berita menarik bulan ini, kalau pembelian 2 botol vivix ni, anda layak untuk masuk ahli shaklee secara PERCUMA. ha nak tahu lebih lanjut tentang keahlian PERCUMA shaklee ni boleh rujuk sini.  VIVIX ni kalau time promo memang sangat murah, jauuuuuh beza dengan harga asalnya. Jimat berganda la. Masa ni la nk grab kalau nk beli untuk mak ayah sebab VIVIX ni jugak sesuai untuk mereka yang ada penyakit 3 serangkai ---> jantung, kencing manis dan darah tinggi. Jadi apa lagi, jom sambar! 
Hubungi saya untuk mendapatkan sebotol, 2 botol atau 6 botol terus VIVIX. 

Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM


No comments: