Monday, May 20, 2013

VIVIX: Rawat dan Cegah Penyakit Kanser

VIVIX merupakan satu rawatan alternatif bagi merawat penyakit kanser terutamnya kanser payudara. Kelebihan yang ada dalam sebotol VIVIX memberikannya cadangan terbaik untuk mengatasi dan merawat kanser.


Bagaimana VIVIX boleh membantu?
Kandungan utama dalam VIVIX adalah RESVERATROL yang merupakan sejenis bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai pertahanan tumbuhan tersebut daripada penyakit. Kajian menunjukkan bahawa resveratrol boleh bertindak sebagai antioksidan terhebat dan anti inflammatory.

Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu pencegahan penyakit kanser:
  • Menurut laporan dari Annals of the New York Academy of Sciences 2011,beberapa kajian awal menunjukkan bahawa resveratrol mungkin mempunyai kesan anti-kanser.  
  • Dalam satu kajian 2008 pada kultur sel, resveratrol membantu menyekat perkembangan kanser payudara di peringkat awal. Diterbitkan dalam Penyelidikan Pencegahan Kanser, kajian itu mendapati bahawa resveratrol membantu menghalang estrogen dari bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan pembentukan sel kanser.
  • Menurut laporan yang diterbitkan pada 2007oleh  Biologi Kanser & Terapi. Penulis laporan itu mendapati bahawa resveratrol muncul untuk menjejaskan semua peringkat karsinogenesis (di mana sel-sel normal berubah menjadi sel-sel kanser).
  • Diterbitkan dalam jurnal Karsinogenesis, satu lagi kajian tahun 2008 menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kanser prostat (mungkin disebabkan oleh kesannya terhadap hormon seks lelaki yang dipanggil androgen). 
Bagaimana sel kanser membiak? Hakikatnya semua orang mempunyai potensi untuk mengidap kanser. Bagaimana? Jika sel yang tua tidak mati dan seterusnya sel yang tidak mati itu akan berganda, ia akhirnya akan menjadi sel kanser. Lihat, betapa pentingnya sel diperbaharui. 


Menurut statistik, percentage pesakit aknser di kalangan lelaki dan wanita di Malaysia semakin bertambah! Jangan jadikan kita adalah salah seorang yang akan menambahkan bilangan statistik tersebut. Cegah sebelum menjadi lebih buruk dengan VIVIX


BERITA BAIK untuk mereka yang ingin membeli VIVIX, pembelian sebanyak 2 botol boleh melayakkan anda untuk mendapatkan KEAHLIAN SHAKLEE SECARA PERCUMA!! 


Saya adalah pengedar sah SHAKLEE kawasan KUANTAN, hubungi saya dengan cara berikut

Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM
Luar KUANTAN, boleh gunakan perkhidmatan POS LAJU/GDEX untuk penghantaran. 
.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease






No comments: