Wednesday, May 22, 2013

Hadiah Teacher's Day From Husna

Happy Teacher's Day pada semua yang bergelar GURU..Rasanya belum terlambat nk wish kan..kerjaya yang paling menuntut kesabaran namum penuh dengan kemuliaan. Tiada yang setanding dengna kerjaya seorang guru ni. Hebat di mataku kerana guru boleh melahirkan pemimpin dunia. Sebab itu saya tak setuju kalau ada orang yang memilih kerjaya guru setelah tiada kerjaya lain yang boleh dipilih. Menjadi guru bukanlah option terakhir kalau semata hanya dengan alasan berikut " takde keje dah" No no no menjadi guru bukan mudah, kerana membentuk akhlak, menjana pemikiran dinamik ni memerlukan jiwa keguruan yang tinggi.

OK dah melalut

Nk carita tentang hadiah Teacher's Day Husna. Walaupun Husna masih di kindergarten tapi guru tetap guru, yang mengajar Husna macam-macam smapai budak tu pun boleh cakap macam-macam. Sambutan tahun lepas saya jahit porch bag untuk setiap guru yang menjaganya. Tahun ni tak sempat nk menjahit, maka kita tempah aje lah TUALA BERSULAM dari k. ROS. Murah aje, tu yang best :)

3 helai untuk 3 teacher




Hihihihi coeml tak? kalau sape2 berminat nk menempah, boleh contact opismate saya ni ROSNIZA RAMLI.  Harga pasti berbaloi-baloi. Mesti teacher Husna suke neh dpt hadiah comel2 dan cute gini. 

No comments: