Saturday, September 10, 2016

Akibat Makan Set Menyusu Shaklee : Ini Yang Ditanggung Ibu Anak 3

Ibu anak 3 ni namanya Salwa. Terkesima ummi masa mula-mula tengok ibu anak 3 ni. Terkejut sangat tau. Katanya akibat dari makan Set Menyusu Shaklee. Patutlah orang duk sebut-sebut pasal Set Menyusu Shaklee ni. Sana sini orang promote kan. Kalau gugel pun yang keluar Set Menyusu Shaklee juga.


Tak sangka sungguh la ummi.

Tak sangka Set Menyusu Shaklee boleh bagi effect bukan sahaja pada penyusuan badan tapi juga pada kulit wajah. Yelah ummi kenal Salwa ni dengan wajah yang putih gebu. Tak sangka la ummi sebelum tu kulitnya ya rabbi memang kusam. Dah la kusam, jerawat pulak tu. Memang jauh sangat masa sebelum kawen dan selepas ada ank satu, dua, tiga dan akan sambut yang ke4 pulak.

Memang sangat berbeza tau.

Hasil makan set menyusu..sebab nk susukan anak cukup 2 tahun, bonus lain pulak dapat. Berjaya menyusu dengan penuh, berjaya juga dapat kulit yang halus mulus dan gebu. 


Kalau tgk sekarang ni memang totally lain sesangat. Kulit Salwa memang halus mulus, mcm tak percaya pernah alami jerawat dan berparut sebelum ni.

Itulah kelebihan #setmenyusushaklee so rugi giler la sape yg tak cuba . Mereka yang konsisten amalkan Set Penyusuan Shaklee boleh dapat benefit ini 
  • Parut jerawat hilang
  • Tona kulit sekata cerah 1 badan 
  • Kulit tak berminyak dan tak kering 
  • Tak perlu susah-susah nak makeup 
  • Of coz la suami makin sayang sebab kulit isteri halus mulus
Mantap kan? All in 1. Jangan tak tahu, bukan Salwa seorang yang alami kesan ni. Che Wan kat bawah ni pun dapat effect yang sama. Apa kata Che Wan?

"Gambar sebelum 2012 tu, mimpi ngeri bagi saya. Muka jadi camni disebabkan kedegilan saya mencuba pelbagai produk muka dipasaran. Dan juga saya mengalami masalah resdung berserta alergik makanan laut. Start 2013, consume shaklee untuk berpantang dan milkbooster. Alhamdulillah, banyak perubahan yang sy nampak terutamanya bahagian kulit wajah. So, sy continue je makan shaklee sampai skrg. Saya takut nak cuba produk lain, shaklee je yang buatkan saya yakin!"

Semuanya bermula dengan Set Menyusu Shaklee. Hampir 100% ibu-ibu berpuas hati dengan kesan set menyusu ni termasuklah ummi. Memang bonus sangat. Puas hati toksah cerita la. Memang sangat-sangat puas hati dengan effect.Selama setahun 2 bulan ni alhamdulillah rezeki Umar lagi untuk menyusu secara eksklusif dari ummi. Kulit pun memang glowing tau.

Jadi bagi ibu-ibu yang mencari vitamin tambahan semasa penyusuan, memang ummi cadangkan Set Menyusu Shaklee. Terbaik ambil yang premium yang terdiri daripada

  • ESp
  • Vitamin C
  • Vitalea
  • Bcomplex
  • Alfalfa Complex
  • Ostemtrix
  • Omega Guard
Memang ummi jamin, bukan setakat badan bertenaga, kulit cantik tapi juga pengeluaran susu pun meriah. Kadang-kadang terpaksa tambah sesi mengepam dek penangan set menyusu ni. 

Jadi nak dapatkan Set Menyusu Shaklee boleh contact ummi. jangan tunggu- tunggu lagi dah kalau nak dapat effect yang sama. Special untuk customer, ummi consult pengambilan makan yang betul dan berkesan. Bukan sekadar beli ya.tapi disertakan dengan consultation untuk bantu ibu-ibu dapat hasil seperti mana Pn Salwa dan Che Wan. 


SHAKLEE Independent Distributor

Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan


No comments: