Friday, January 6, 2017

Bonus Pengedar Shaklee Adalah Unlimited dengan Modal Hanya RM69

Mesti ramai yang nak tahu berapa la agaknya bonus pengedar Shaklee kat Malaysia ni kan. Sebab geng-geng Shaklee ni memang jarang atau tiada lah yang show off bonus secara umum. Tidak seperti mana-mana pengedar bisnes MLM yang lain, tayang bonus tu macam modal nak tarik orang.
Kihkihkihkih.


Bukan sahaja nak tunjuk kat orang luar, downline sendiri pun tak tahu berapa bonus upline.
Tak perlu kot kan nak tayang-tayang ni. Bagi Kak Yana kalau kita nak tarik orang dengan cara tayang bonus berkepuk, yang datang pun orang-orang yang aim bisnes untuk duit semata. Kalau tak dapat duit, potensi untuk dia lompat ke bisnes lain sangat lah besar. Kita tak nak orang yang macam ni, hanya pentingkan duit semata sedangkan prinsip bisnes Shaklee ni adalah untuk tambah baik nilai kesihatan orang lain. Then money will follow. Senang cerita, cintakan product bukan semata cintakan duit.

Setuju?

So jangan haraplah Kak Yana nak tayang bonus kat sini..Kehkehkehkeh. Bak kata Ct Lija, Biarlah Rahsia...gitewww

Tapi ada satu benda Kak Yana nak gebang iaitu bonus Shaklee ni ada 2 ciri-ciri yang Kak Yana rasa semua orang pun nak ciri-ciri ni.
  • Unlimited 
  • Adil 
Unlimited sebab Shaklee tak bagi had banyak mana yang boleh dapat. Takde istilah gaji siling macam kite kerja kerajaan tu kan. Semuanya depend kepada banyak mana seseorang tu usaha dan kembangkan empayarnya. Nak 3 angka? 4 angka? 5 angka? 6 angka? 7 angka? just name it. dan Shaklee tak pernah sekali pun gagal bayar bonus pengedar setiap bulan. Bergantung kepada anda, anda malas sikit lah hasilnya. Kalau bonus anda rendah, bukan sebaba Shaklee bukan sebaba orang lain tetapi sebab anda. 

Yang ke 2 , adil. 

Adil macam mana? Adil untuk semua, yang rajin dapat lebih yang malas dapat kurang. man jadda wajada. Tiada istilah orang atas goyang kaki. Dalam shaklee ni tidak kira siapa yang masuk dulu ke masuk kendian ke, yang penting siapa laju dulu. Siapa kejar dulu. Downline boleh pintas upline. Dan upline boleh melangkah ke depan walaupun downline goyang kaki. 

Bonus juga diberi berdasarkan performance. Termasuklah kelayakan trip. Ianya bukan bergantung kepada upline yang dapat downline tak dapat tapi siapa yang usaha dia yang dapat. Mungkin downline dapat upline putih mata. Haa gitu la kiranya.


3 Bonus Utama Shaklee : Bonus Tunai, Bonus Kereta dan Bonus Pelancongan


Macam mana nak dapatkan bonus yang unlimited dan adil ni? 

Perkara pertama mestilah jadi ahli Shaklee terlebih dahulu. Modal berpaa nak jadi ahli?
Hanyalah RM69 + Rm10.60 (pengeposan). Tak perlu nak meminjam beribu-ribu untuk dapatkan modal mula berbisnes. 

Modal utama adalah kesungguhan dan komited dan mestilah ada gajet. Paling kurang pun smartfon sebijik yang ada internet. Sebab medium yang paling pantas untuk buat bisnes Shaklee ni adalah melalui onlline (FB, Ig, Blog atau Youtube)

Baca juga >> 3 Medium Tumpuan Pelanggan Untuk Jual Shaklee

Cukup 2 ni ha boleh la nak mulakan bisnes yang super fleksibel ni. Mudah aje kan? Semorang pun boleh buat hatta pelajar-pelajar IPTA or IPTS sekalipun.

Baca juga >. perniagaan Yang Menguntungkan Tidak Kira Musim Sesuai Untuk Mereka Yang Nak Berhenti Kerja

Ok itu je la kot Kak Yana nak story pasal bonus pengedar ni. Bila dah jadi ahli dan start serius buat bisnes nanti akan belajar banyak lagi pasal macam mana nak score bonus banyak. Yang tu kena la story bila dah kompem jadi ahli dan buat bizz kan. Hehehehe

Apepun untuk jadi ahli shaklee dan seterusnya berminat untuk jana income dan jadi pengedar Shaklee boleh hubungi kak Yana di talian berikut ya

SHAKLEE Independent Distributor
Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan, Taman Impian, Kampung Padang

2 comments:

Unknown said...

yang penting kena double triple rajin,,,doakan aneng berjaya jugok deh...

Nur Zahirah & Hafizan Lutfi said...

memang berbaloi lah kan