Wednesday, December 27, 2017

YOUTH Skincare Semulajadi 100% Vege Bebas Paraben Bertaraf Dunia

Wow seronok amat kak yana dengan new skincare yang bakal keluar nanti dari Shaklee, iaitu YOUTH. Seronok sebab ni skincare pertama kat Malaysia ni yang mengandungi polifenol yang bantu membaikpulih kulit muka hingga ke peringkat selular tau. Youth diuji secara klinikal dan diuji secara dermatologi.


Kesan pakai youth, 100% kelihatan lebih muda terbukti secara klinikal. Jaminan 100% untuk semua masalah kulit. U name it - jerawat, jeragat, parut, kulit kering menggelupas, kedut tepi mata,dahi,kat mulut...all of it.

Haa hebat kan?

Kak yana dah teruja sangat ni nak cuba Youth. Sebelum ni pakai Nutriwhite. Dan YOUTH ni totally difference dengan Nutriwhite. Kalau nutriwhtie dah best, Youth berganda-ganda bestnya.

Ada 7 product dalam skincare Youth ni

  1. Luminous Gel Oil Cleanser
  2. Perfecting Skin Toner
  3. Youth Activating Serum
  4. Age Defense Mineral Moisturizer SPF 30
  5. Advanced Renewal Night Cream (Rich or Light)
  6. Radiance C + E Capsules
  7. Activating BB Cream

1. Luminous Gel Oil Cleanser



Pembersih pH-seimbang 3-dalam-1, tanpa sabun, yang mempunyai gabungan vitamin dan polifenol yang dipatenkan serta alga pengelupasan untuk  membersihkan secara mendalam, dan melembutkan kulit.

2. Perfecting Skin Toner



Memberikan kulit bebas dari kerosakan dari persekitara.  Menghidrat, dan menyuburkan dengan campuran vitamin, polifenol, dan botani penting untuk kulit yang bersinar.

3. Youth Activating Serum

MUST HAVE in Youth Collection. Serum Pengaktifan Youth mempunyai 10x lebih aktif untuk memberikan langkah regenerasi kritikal. Satu campuran vitamin, polifenol, dan Youth Complex  menyokong pengeluaran kolagen dan diperbaharui di peringkat sel, menjadikan kulit bertindak lebih muda, berseri dan remaja. 

4. Age Defense Mineral Moisturizer SPF 30

Mengandungi SPF 30 untuk perlindungan dari matahari yang merosakkan kulit. Biopolimer marin semulajadi melindungi anda dari pencemaran. Antioksidan dipatenkan melindungi daripada radikal bebas. Mineral Zink oksida yang diperoleh secara semulajadi memberikan perlindungan bebas-kimia SPF 30 Spektrum UVA / UVB 

5. Advanced Renewal Night Cream (Rich or Light)

Krim malam ini menyokong proses pembaharuan sel kulit semasa anda tidur. Campuran botani proprietari membantu pengeluaran kolagen dan elastin untuk menjadikan kulit kelihatan lebih muda, licin, dan lebih bercahaya.

6. Radiance C + E Capsules.

Radiance C + E adalah formula yang dipatenkan mengandungi 20% vitamin C tulen dan vitamin E serta ekstrak sel raspberry untuk mencerahkan, dan mengurangkan garis dan kedut. Radiance C + E mengurangkan bintik-bintik hitam, memperbaiki tekstur kulit, dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.

7. Activating BB Cream

Cream 5 in 1 ini dirumuskan dengan polifenol anggur muscadine untuk melindungi daripada kerosakan radikal bebas, ditambah vitamin C, E, dan B5 untuk menyuburkan. Green Algae membantu meningkatkan ketegangan sementara polimer yang berasal dari laut menghasilkan perisai perlindungan pencemaran. Zink yang diperolehi secara semulajadi memberikan perlindungan matahari SPF 30 Spectrum Broadband UVA / UVB tanpa bahan kimia berbahaya. 

Berikut adalah hasil dari ujian secara klinikal terhadap product Youth 


YOUTH ni belum rasmi dijual di pasaran lagi. Tapi bulan Februari nanti, kak yana terpilih sebagai 1st batch untuk beli. Fuhhh memang tak sabar nak tunjuk kesan pakai Youth ni. Kalau dalaman makan VIVIX yang ada polifenol, luaran pakai YOuth, jadikan luar dalam lah awet muda. 

Gitu. 


Nurul Aziyana,

Business Leader 
011-11548031 (http://aziyanashaklee.wasap.my)



    No comments: