Monday, July 9, 2018

Daftar Bisnes Online Modal Bawah RM100

Sedang cari bisnes yang perlukan modal kecil? Income kerja tak cukup, nak kena cari income extra untuk topup keperluan? Buat macam-macam bisnes tapi tak nampak keuntungannya, atau bahasa mudah untung tak boleh nak saving.



Saya faham keperluan sekarang. Harga barang walau tiada gst, walau kerajaan dah bertukar harga barang masih sama. Tidak ada penurunan. Kita tidak akan jadi seperti dulu, barang harga murah. Jadi satu-sautnya yang kita boleh ubah adalah naikkan produktiviti kita sendiri dengan besarkan income.

Sumber nak besarkan income, bukan dengan makan gaji. Tapi dengan bisnes, terbukti walau ketika ekonomi merudum sekalipun.

Nak SURVIVE dalam keadaan semuanya mahal belaka ni, tidak lain tidak bukan dengan bisnes.
dan bisnes paling mudah adalah bisnes online.

Nak bisnes modal tak banyak?

BISNES ONLINE MODAL BAWAH RM100


Saya tawarkan bisnes online modal bawah RM100. Dan anda akan gandakan modal tu berdasarkan berapa nilai yang anda letak dengan bisnes anda. 1000? 10k ? atau 100k? Unlimited?

Bukan sahaja modal rendah, tapi juga ada sistem yang boleh follow untuk pastikan anda tahu macam mana nak buat duit dengan bisnes ni.
Senang cerita, ada mentor ada group support.

Berikut adalah medium online yang boleh anda jadikan lubuk duit tanpa henti

  • Blog 
  • Facebook 
  • Youtube 
  • Intagram 
  • Tweeter
Untuk fokus, pilih 2 daripada medium ini yang betul-betul kena dengan jiwa. Dan belajar bagaimana marketing melalui 2 medium ini. Ingat, kuasa FOKUS boleh menggemuKkan akaun bank. Work smart. 

Untuk belajar dan buat, anda perlukan mentor. Tiada mentor, mungkin sesat tak pulang. Tiada strategi dan akhirnya kecundang. 
Saya bersedia untuk jadi mentor anda kerana pengalaman saya dengan medium-medium marketing ni sejak 2012 telah membantu ahli-ahli di bawah saya untuk buat duit. 

Saya tawarkan bisnes dari syarikat paling kukuh, sudah bertapak di dunia lebih 60 tahun, Tidak pernah gagal dalam memberikan bonus kepada ahlinya yang layak setiap bulan malah tidak pernah gagal memberi reward atas usaha keras ahlinya. 

Product pula world class dengan jaminan kualiti tiada tandingan. Repeat order tinggi kerana permintaan seluruh negara malah luar negara. 

Dengan ilmu dan cara yang betul, saya akan ajar step by step macam mana nak lakukannya. Anda hanya perlu bagi komitment untuk berjaya, untuk raih income sendiri tanpa bergantung pada orang lain dan enjoy kehidupan tanpa ada istilah "sesak tengah bulan" 

Jadi kalau anda yang kami cari, klik button di bawah dan saya akan terangkannya pada anda. 


"If somebody offers you an amazing opportunity but you are not sure you can do it, say YES - then learn how to do it later!"


Aziyana, Founder of Emerald Family



No comments: