Friday, September 23, 2011

Another 1 month

Menjelang tengah hari baru aku teringat hari ni genap usia Husna 11 bulan. Auuww lagi sebulan anak dara tu nak cecah umur 1 tahun.
Begitu cepat masa berlalu..

Happy 11 months my little sweetheart..Ummi loves u so much..


Sedikit update ttg perkembangan Husna
- masih tidak merangkak ..nk jalan terus gamaknya..tapi setiap kali habis nyusu, die suka memanjat atas badan maknya ni..kadang2 tu terkena kt tempat czer..menjerit satu umah maknya ni tahan sakit..adoi la anak..
- pandai geleng2 kepala tanda xmo. especially bila dh xnk disuap makan.
- dh pandai sebut mi..mi..mi bila nk suoh aku dukung..perkataan lain, abah walaupun panggilan pd ayahnya adalah 'ayah'..bnyk dh bunyi yg kluar dari mulut Husna ni tp yg simple2 aje..
- suke senyum bile tgk mak dan ayah die..ngn org lain masam je..jual mahal betul
- pandai dh salam tp ikut mood die..babai pulak mmg dh lame mahir
- gg dh tumbuh 4 atas, 2 bawah..sakit woo bila die menggigit tuh

Ape pun moga Husna membesar dengan bijak dan ceria ye sayang :)


7 comments:

mun said...

alahai comelnyeeee anak dara yana nie.....suka die eik.....dah besar dah..cepat betul masa berlalu eik

Fadilah R. said...

yay, sikit lagi husna nak jadi toddler. =)

NURUL JAMIAN said...

comel husna gelak nmpk gigi dia tu

CaHaYa^KetEnaNGan said...

banyaknya gigi dia..gigi sofiya baru kuar sebatang..hihihi...

Ann said...

happy 11th monthsary husna tomei tomei
;)

aziyana said...

mun: tu la..tup2 dh nk sethaun

fad: omaknye xsabau..tp nnt dh jd toddler, kene bersedia ngn ragam toddler plak

nurul mama raina:depan mak ayh die je gelak cmani nurul

nurul ummu sofiya:hihhihi xpe, nnt kluar lah tu berbatang2

ann: tq..tq..tq :)

antalya said...

husna nk adiah apa drpd aunT ngan mya??