Thursday, May 22, 2014

Lebih kurus, lebih energetic dan tiada masalah kurang susu badan : Kelebihan Vitamin Menyusu Premium Shaklee

Masalah kurang susu badan, badan cepat penat dan berat badan naik mendadak selepas bersalin adalah salah satu keadaan dan situasi yang biasa dialami oleh kebanyakan ibu menyusu. Kalaupun susu badan ok tapi berat badan pulak memberi masalah. Ada juga yang sebaliknya, berat badan maintain tapi susu badan pula kurang. Ada yang mengalami keletihan badan, tambah2 bila tanggungjawab mengurus anak bertambah. Dulu sorang ini, kini dah 2. Dulu 3 kini dah 3..dan seterusnya..



Jangan sedih, jangan stress dan jangan risau. Setiap dari masalah ada penyelesaianya. Kena mencari dan mencuba. Inilah kelebihan vitamin Menyusu Premium Shaklee yang terdiri dariapda ESP, Vitalea, Bcomplex, Vitamin C, Ostematrix dan Alfalfa. waaah banyaknye.. hehehe dah namanya premium mmg ini adalah vitamin lengkap untuk semua keperluan ibu menyusu. Gerenti puas hati!! macma ibu dalam video ni...mula2 stress sbb tiap kali pam hanya dpt 2oz.. tapi lepas tu berjaya dpt hasil 7-10oz satu sesi sahaja

 

Ya kami memahami bahawa ibu menyusu perlukan extra kalori, perlukan extra energy, tak boleh stress, susu badan maintain cukup untuk si kecil dan pastinya ibu-ibu mestilah nak kekal cantik dan mengancam lepas bersalin. Semua tu boleh dipenuhi dengan vitamin menyusu premium shaklee atau juga dikenali dengan nama set menyusu 3M. Ini bukan saya yang kata, tapi melalui perkongsian pengalaman dari ibu-ibu yang dah mencubanya



Klik untuk paparan lebih jelas


Klik untuk paparan lebih jelas

Secara asasnya 6 jenis vitamin untuk ibu menyusu ni mempunyai kelebihan dan fugnsinya yang tersendiri bagaimana untuk membantu ibu menghasilkan lebih banyak susu. Namun ibu-ibu perlu ingat, di samping makan supplement, keperluan asas menyusu juga perlu dipenuhi, pam dengan kekerapan yang konsisten, banyakkan minum air kosong. Meh kita tgk ape fungsi vitamin dalam set menyusu premium


VITALEA [RM88.75]: Multivitamin yang memenuhi keperluan 28 dan mineral penting. Memenuhi keperluan zat besi kepada badan untuk pembinaan sel darah merah. Mereka yang kurang sel darah merah akan mudah penat dan cepat marah.

BCOMPLEX [RM53.75]:  Vitamin B12 yang terkandung di dalam Bcomplex bertindak untuk membawa oksigen ke seluruh sel tubuh. Badan mudah penat kerana kekurangan oksigen dalm sel badan. Bcomplex juga dikenali sebagai vitamin anti stress kerana pengambilannya memberi kesan tenang dalam diri. 

ALFALFA [RM53.75]: Sebagai milk booster, membantu pengeluaran susu ibu, membantu dalam merawat keintiman ibu 

VITAMIN C [RM92.50]: Bertindak sebagai immune booster. Sangat digalakkan untuk diambil oleh ibu-ibu yang mempunyai masalah antibodi lemah, senang jatuh sakit dan sakit yang lambat untuk baik. Vitamin C juga membantu untuk kecantikan kulit luar dan dalam. 

OSTEMATRIX [RM61]: Selain mengelakkan sembelit untuk ibu hamil juga merupakan sumber kalsium yang cukup jika ibu tidak suka minum susu. Juga boleh memberi kesegaran badan setiap kali bangun tidur. kaki dah tak cramp, pinggang dah tak lenguh, badan terasa ringan dan paling penting mengelakkan penyakit osteoporosis yang lebih mudah menyerang wanita. Dari segi tenaga dan mengelakkan keletihan ostematrik juga memainkan peranan kerana magnesium dalam osteamtrix bertindak dalam pembebsasn tenaga keseluruhan badan kita. Apabila ianya tidak cukup, pengeluaran tenaga juga terhad, akibatnya kita mudah letih.

ESP [RM150]: 
Semasa menyusu, badan ibu memerlukan lebih protin dan kalsium. Dengan pengambilan ESP, secara tidak langsung ibu2 menyusu boleh mencukupkan keperluan protin harian. Protein membantu pembentukan sel dan merupakan kandungan yang penting dalam susu ibu. Protein juga adalah blok bangunan untuk pertumbuhan bayi. Susu ibu mengandungi protein yang sempurna untuk bayi, dan protin akan diambil dr dalam diet anda untuk diberikan kepada bayi anda. Di samping menggunakan ESP sengai makanan tambahan, ibu2 mendapati kulit mereka lebih gebu, halus dan cerah dari yang sebelumnya. Protein diperlukan untuk membaiki tisu dan pembinaan tisu baru. Setiap sel memerlukan protein untuk mengekalkan kehidupan. Protein juga bahan utama yang digunakan untuk "menggantikan" sel-sel mati. sebab itu lah ibu-ibu mendapati kulit mereka lebih segar dan cantik selepas pengambilan ESP.


Berapa HARGA set vitamin menyusu premium ni? 
Anda boleh dapatkan set ini mengikut harga seperti yang tertera di atas. 1 set berharga RMRM499.75
Jika inginkan harga yang lebih murah dan menjimatkan, saya syorkan untuk join ahli Shaklee. Bagaimana?? Boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut. Tidak mengapa jika hanya nak makan sendiri. Lebih berbaloi untuk beli vitamin Shaklee bila dah masuk ahli. 

Ingin ORDER Set Vitamin Menyusu Premium Shaklee?? Hubungi saya seperti yang tertera
Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar Shaklee Kuantan
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM


No comments: