Monday, April 13, 2009

Tag dr Miss Hanie

Tgh hari ni bosan..menunggu kelas jam 2 ptg..mls nk update ttg preparation kawen, sajer nk melayan tag dr hani..

1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Nama blog ..::Story of Love & Live::. Dipilih sbb xtau nk letak aper..tp memandangkan blog ini adalah catata kisah hidup dan cinta aku..since hidup aku skang ni mmg berkaitan dgn cinta..a*aper dok melalut ni*
2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://nurulaziyana.blogspot.com sbb dh xder idea nk letak aper..ha letak jerla nama penuh..sampai2 bile2 pun org akn tau siapa empunya blog ini..
3)Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
apa sahaja yg terpkir rase nk luah, nk luahkan aku hentam saje..tp kalu tulis tnpa visual rase xbez..sblh2nya nk jugk disertakan ngn gmbr..kalo xder tuh mmg xsempat nk carik gmbr.
4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
tidak-blog ni bnyk meningglkan memori..xkan sesekali menghilangkannya..blog ini juga menemukan aku ngn kawan2 seangkatan
5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
Hani punya blog; gmbr pd blog die cantik..
Tibalah masanya aku ingin meng'tag'kan yg sudi yer, lagi 10 orang!:
hehhe aku xnk mengetag org..aci kan??aci kan jer la..ok sekian

1 comment:

[ Hanie ] said...

hee terima kasih kerana sudi mnjawabnyer ;)