Monday, August 8, 2016

Cara Cerahkan Kulit Dengan Product Jaminan Ujian Klinikal

Ramai orang obses dengan kulit cerah. Product cerahkan kulit melambak-lambak kat pasaran. Iklan-iklan di IG untuk kulit cerah putih gebu toksah cakap, bersepah!
Tapi adakah selamat? Bereksan 7 hari tapi merana berbulan-bulan, siapa mau ambil tanggunjawab? Sanggup ambil risiko semata-mata untuk kulit cerah?



Penting bila nak pilih set penjagaan muka untuk dapatkan kesan kulit cerah dan gebu, buat la sedikit kajian. Jangan cepat dan mudah terpengaruh dengan iklan terutama testimoni-testimoni yang hot. Langkah bijak, lepas lihat testimoni selidik dahulu kandungannya, apa sumbernya terutama kalau product tu dijual dengan harga murah.

Nak kulit cerah 100% selamat? Tonton video ini


Sanggup merana kulit rosak akibat terburu-terburu nak cerah?

Kenapa ummi cakap macam ni? Sebabnya ramai yang datang mengadu kulit rosak setelah cuba product itu product ini. Product yang glemer keluar kat kaca tv pun ada. Jadi nak cari penyelesaian dan mintak ummi tolong.

Jerawat naik dengan kronik
Kulit muka berminyak
Jeragat makin tebal dengan tompok-tompok hitam yang jelas kelihatan
Kulit pipi jadi merah


Dan macam-macam lagi sampai ada juga yang trauma dengan keadaan kulit wajah.

Jadi, nasihat ummi buat la research sedikit. Jangan terburu-buru nak tampil cerah dalam tempoh singkat. Untuk pengetahuan, kulit yang sihat adalah kulit yang cukup nutrisi luar dan dalam. Dan nutrisi yang cukup juga boleh mengelakkan kulit dari terdedah pada masalah-masalah kulit.

Bagaimana nak cukupkan nutrisi luar dan dalam? Kita perlukan sumber vitamin dan mineral tertentu untuk penjagaan kulit. Juga memerlukan pengambilan air yang cukup, pengawalan stress yang betul serta cara penjagaan kulit yang teratur.

Ummi nak kongsi bagaimana seseorang boleh dapatkan kulit yang sihat. Dah sihat, nak cerah pun takde masalah. Siap boleh dapat pakej gebu halus mulus lagi tanpa risau dengan kandungan bahan kimia merbahaya sebab cara ini adalah dengan memberi nutrisi yang sihat dan lengkap pada kulit

Tapi kunci utama adalah SABAR. Kalau tak sabar ummi nak mintak maaf banyak-banyak..uolls takkan dapat jaminan kepuasan dengan hasilnya kalau tak letakkan sabar jadi no 1. Nak sabar lama mana? Dengan ummi, uolls kena sabar sekurang-kurnagnya 3 bulan dengan syarat lagi, ikut ape yang ummi ajar. Cewaaah gitu.

OK biasanya yang nk sangat kulit cerah gebu ni adalah golongan muda. Jadi ada 2 product yang ummi kategorikan sebagai pakej jimat untuk bantu uolls dapatkan kulit cerah. 2 product ni memang product jaminan kualiti dan diuji secara klinikal dengan keberkesannya dengan motto SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN dan SENTIASA MESRA ALAM

Ummi nak highlight yang mesra alam tu. Kita ni dijadikan dari tanah..sebetulnya kita lebih dekat dengan sumber semulajdi berbanding sumber kimia yang dicipta di makmal.

Apa productnya? Dibawakan khas oleh Shaklee
  • Pencuci muka Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite 
  • Vitamin C Sustain Released. 
Ini je? Boleh cerah ke? Haippp ingat pesan ummi..SABAR. Guna dulu 2 ni lepas ni kalau nak tambah lagi rangkaian Nutriwhite yang lain terpulang. Yang penting uolls guna 2 ni dengan konsisten, follow segala consultation ummi dan at the end ummi boleh bagi jaminan uolls akan puas hati. 

Apa buktinya product ni selamat? Untuk pengetahuan uolss, innovation Shaklee sudah bermula sejak 101 tahun yang lalu. Haa uolls pun belum wujud lagi kat alam ni. SETIAP bahan yg digunakan SEMUANYA tested, bukannya main amik dan proses ja tau.




Apa kelebihan pencuci muka Gentle Deep Foaming Cleanser?

Yang utama mestilah kandungannya. Semuanya dari bahan-bahan botani terpilih dari seluruh dunia yang dikaji keberkesanannya. Kalau pakai pun kita akan rasa light dan lembut je memang rasa macam semulajadi. Dan of coz tidak akan timbul penggelupasan sebab takde bahan kimia merbahaya. 



Berapa harga 1 tiub ni? 

1 tiub yang jimat hampir setahun ni hanya berharga RM119. Tiub yang besar tapi hanya pakai sedikit sahaja sebab ianya pekat, memang sangat berbaloi dan jimat. Seolah-olah uolls hanya belanjakan sebanyak 30sen je sehari untuk cuci muka 2x sehari. 



[sumber: vitaminhoney.blogspot.my]

OK product yang kedua untuk kulit cerah dan bersih adalah Vitamin C Sustain Released. 


Vitamin C memang terkenal sebagai vitamin untuk cerahkan kulit dan kulit cantik. Cukup vitamin C dalam badan insyaaAllah boleh lindngi kulit dari serangan radikal bebas yang boleh merosakkan kulit. Jadi bukan kulit je sihat tapi mampu mencerahkan. 

1 botol RM92 mempunyai 180 biji. Nak cerah wajib ambil Vitamin C. Istimewa vitamin C shaklee yang sangat berbeza dengan vitamin C yang lain di pasaran adalah kerana ianya diekstrak dr ekstrak jagung, ditambah dengan bioflavanoid untuk meningkatkan penyerapan vitamin c di dalam badan dan juga mengandungi teknologi sustain released yang mana pelepasan vitamin C ke dalam badan dilakukan secara berperingkat (100mg setiap 1 jam). Jadi pasti berkesan la. 






Macam mana nak dapatkan kedua product ni? Boleh hubungi ummi di talian berikut 

SHAKLEE Independent Distributor
Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan


2 comments:

Serinian said...

Takut nak try produk yg x de jaminan selamat...cepat puteeeh.

Shaklee walo lambt kesan dia tp x de kesan buruk

Faiz Saaid said...

saya suka shaklee , putih semulajadi