Monday, October 16, 2017

Shaklee Master Recognition Rally: Ini Kelebihan Bagi Yang Hadir

Bila hujung minggu, hati berbunga riang. Masa ni lah macam-macam aktivti bebas boleh buat. Nak jalan-jalan, nak isi masa dengan kawan, dengan keluarga biasanya hujung minggu lah.

Hujing minggu kak yana kali ni seronok sangat. Ada 2 perkara yang menyeronokkan.
Pertama, hadir majlis Master Celebration sahabat seangkatan Master Adilah dan kedua, sesi perjumpaan dengan downline.


Seharusnya bila ke Majlis macam ni tujuan utamanya nak bangkitkan energi. Buat bisnes, perkara utama kena ada energi. Baru kita rasa seronok dan peluang untuk berjumpa dengan rakan-rakan seangkatan bantu kuatkan lagi semangat untuk sama-sama cipta kejayaan. 

Dr Azizan kata, pastikan kita sentiasa berada dalam kelompok yang positif dan ada impian nak berjaya. Itu penting. Jaga logistik. Kita akan rasa impaknya bila kita jaga logistik ni. 


Bersama downline, uplines dan sidelines yang punya impian yang sama

Master Recognition Rally yang Shaklee anjurkan ni bertujuan untuk meraikan Master-Master yang berjaya naik rank tertinggi iaitu Master Coordinator. Ia sebenarnya bukan setakat meraikan, tapi lebih tepat membongkar rahsia kejayaan yang mungkin tidak diceritakan pada majlis-majlis yang lain. Sebab itu kak Yana kata yang hadir memang insan terpilih. Lebihnya, yang hadir aura dari Master tu sampai terus ke lubuk hati. 

Master Adilah dan Master Fahmy berjaya buat seluruh hadirin banjir dengan air mata. Perkongsian kisah yang menyentuh rasa dan jiwa.  Bagaimama mereka begitu desperate nak berjaya, sanggup buat apa sahaja yg upline suruh dan sabar dengan tetap usaha yg terbaik semasa di uji & diduga. Mereka begitu layak untuk bergelar seorng Master. 

Bagi yang ingin mengikuti ucapan beliau, boleh klik video di bawah 


Cerita mereka mungkin sama dengan cerita anda, kepayahan dan ujian yang dihadapi. Teruskan melangkah. Mereka memberi inspirasi, untuk kita sama-sama buktikan untuk berjaya kita perlu buat apa yang orang berjaya buat. 

Tahniah Sahabat, Master Adilah Manaf. Terima kasih atas perkongsian meruntun jiwa, menyedarkan kami bahawa bangkitlah dari tidur yang panjang. Mereka boleh berjaya, kenapa biarkan kita untuk tidak berjaya seperti mereka. 


Hari Ahad, kak yana berpeluang untuk habiskan masa dengan downlines. Ambil peluang jumpa mereka yang jarang-jarang bersua secara face to face. Kami berkongsi cerita, suka duka, peluang dan macam-macam dari perkara serius sehingga yang melucukan. Ilmu yang ada dikongsi bersama.
Anak-anak pula bebas bermain sesama mereka. Bila jumpa macam ni memang seronok. 


Pengedar Shaklee Aktif,
Kak Yana 012 9576172 (klik link ini untuk lebih pantas http://aziyanashaklee.wasap.my)

COD kawasan:

Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan, Kampung Padang, Taman Impian

No comments: