Friday, April 3, 2009

Aku sudah Pindah

Alhamdulillah setelah pening pkir hasl rumah, akhirnya setel jugak dan dh duduk pun skang ni..sabtu dan ahad baru ni berhempas pulas pindahkan barang dr tingkat 3 blok E ke tingkt 4 blok K..waduh rase longgar lutut..xtau la baper kilo kalori terbakar..hahaha..en fahmi kater bagus la..sampai ke hari ni, tiap2 malam aku dok mengemas..rase mcm ckit jer brg tp bile kumpul2 mak aih bnyk jugak..mujur ade khidmat anak2 PA yana aka jiran aku*die pun pindah jugk n dpt pula dok sebelah umah aku*...mlm isnin angkut lg..waduh lembik aku dibuatnya..tp overall alhamdulillah..bulh dok umah sdn dh *even umah kerajaan* heheh at least xyh nk mnyewa ngn org lain kan..pening ar karenah ramai2 ni..dan pling besh seme dh lengkap..set katil blik utama, katil bujang + almari setiap bilik, meja makan, set kerusi seme dh ader..skang ni tunggu nk bli fridge, mesin basuh n tv..tp bende2 tu seme tunggu dlu ar..nk akwen guna duit bnyk..nk spare utk kawen dlu..

yg ni blik ke2..umh ni ader 3 blk..standard la kan..erm katil bujng dh ader..almari pun dh ader..tilam jer yg nk kene bli..

aku sempat snap pic dr main bedroom..mengadap padang n bgnn asrama..ader tasik lg..ececeh tasik apakah itu??kui2..erm nk berangan depan tingkp pun sedap ni..

bagnan sebelah..tgk betapa tingginya umah aku kan..hurm hari2 aku exercise naik n turun..mmg blh maintain la cenggini gaya..smpai ke hari ni pun betis aku sakit lg..rase mcm bengkak jer segala urat saraf..huhuhu dh seminggu aku tinggl dip aku..aduh..bile nk mula balik ni..skang ni dh ader ruang yg luas utk aku wt projek mengedip ni..selesa ckit..satu blik aku dh jadikan blik utk brg2 kawen aku..seme bende aku sumbat dlm blik tuh..ari ni kad kawenku selamat sampai di tgn aku..sgt wangi baunya smpai blik aku pun wangi..heheh tp xtau la kan sampai bile berkekalan baunya..so kepada BLOGERS2 sekalian.. SILA SERTAKAN ALAMT ANDA di bhgn komen, sy nk jemput kamu semua memeriahkan hari besar sy..nk wt koleksi pun buleh tp sy mau ingtkan, kad sy simple shj..yun n dila, sy dh ader alamat kamu..thanks ya..

13 comments:

mrs.F said...

syoknya dia..xkisahlah umah gov ke umah sendiri..yg pnting ada privacy..btw,awk ngajar jbtan apa??..saya ramai gak kawan kat situ

lady_daisy said...

hi aziyana, wow bestnye, saya tak cari lagi rumah.. susah.. k pepehal saya nak pegi wedding awak. insyaallah kalau diizinkan..
jangan lupe bagi kad ye ..
poskan kepada:
NURUL AININ BINTI CHEK OM
D-1-11 BLOK SIANTAN JALAN MERBAU
PSP KL (FRU) 43200 CHERAS SELANGOR...

Amy-Wan said...

oh..harus post ye.. =))

nor amelia
25, jalan 24/22
seksyen 24,
40300 shah alam,
selangor

=))

nurul aziyana said...

mrs F:hehe erm tu la kan ader privacy..sy JKE..oo ramai member ker?erm kalo adr yg JKE gtau ar

lady_daisy: better carik awl2, nnt dh kawen basuh kaki jerk..hehhe..xbli spnuhnya perabot pun xper at least ader gak umah..kenduri sy 8hb 6..ari isnin..sy sngt suke org dtg..nnt sy pos

amy:ok tunggu kad yana ek..thnks

xeea said...

ni bukan quarters poli eh?

sbb mase kite duduk kuarters dulu, siap tilam ngan sofa sekali pun dia dah provide. bilik ade 5 pulak tu! huu

neway, dah berapa lama dah tu. selamat mula hidup baru.

uh-oh.
kad tu, email je pun takpe
jimat sikit, kan :)

anil lutaze said...

ni..nk dok ngn spe ni...hati2 sorg2....lps kawen bru cik tunang bole menemani...eceh...

Ami said...

Ziey,post la card ke london nie gok :p

Dayu said...

bestnya yana
dah setel hal rumah ni
hal ni lah yg paling kitaorg serabut kepala pikir..

lepas ni kalau dayu dtg pahang
boleh la lepak2 umah yana lak

al-hussaini said...

pindah rumah memang meletihkan..
nasib ada yang tolong kan...
si suami nanti kerja macamana?
ke sama se poli?

nurul aziyana said...

xeea:kuarters ni under ppd..kuarters poly yg ader buruk..hihih yg baru pun felo jer leh dok..5 blik ok la bez bile fmly besar tp kalu berdua jer ckup la 3 blik jer..xeea nk email ek..orait bereh

anil:hehe opismate ader menemani..jiran sebelah..die pun dok sorg gak..so kami pakat2 menemani

ami:hehe bg la adress london amie

dayu:eh boleh dayu..mmg pasni kalo sape2 nk dtg blh lepak umah yana tp kene mendaki tngga la ye..

hussaini:suami akan sambung belajar di UIA kuantan..so akan tinggl bersama..actually bakal suami bnyk ofer futher study kt selain kuantan tp doa jugk biar dpt yg UIA punyer..alhamdulillah dpt..susah la PJJ ni..bercinta pun dlu jarak jauh..jawen ni xnk la berjauhan lg

al-hussaini said...

memang dugaankan...

btw, dah dapat bersama nanti, mesti best punya...
rindu tu mesti makin menjadi2 kan...haha

~ Hariza Akmar ~ said...
This comment has been removed by the author.
honey_hafiz said...

yana, nk gak la kad..nk wat koleksi..

Hani Nadzrah Bt. Razali
JKR Negeri Pahang,
Tingkat 11 Bhgn Pengurusan Korporat,
Kompleks Tun Razak,
Bandar Indera Mahkota,
25582 Kuantan Pahang.