Wednesday, May 29, 2013

Vitamin Ibu Menyusu Bajet

" Saya nak cari vitamin untuk banyakkan susu badan, boleh suggest apa yang sesuai tak ? Tapi tak nak yang mahal"

Seringkali saya mendapat pertanyaan dari ibu-ibu menyusu tentang vitamin yang boleh membanyakkan susu. dengan harga mampu milik. Vitamin SHAKLEE tak la mahal jika nk dibandingkan dengan kuantit/month. 1 botol vitamin seperti vitalea dan bcomplex boleh tahan 4 bulan. Jika vitalea berharga Rm88.75 (retail price) di bahgikan dengan 4 = RM22. Bermakna sebulan hanya spend Rm22 sahaja untuk mendapatkan khasiat dari vitalea.. (boleh hubungi saya untuk join ahli shaklee bagi menikmati harga yang lebih jimat)

Balik pada tajuk, jawapannya ya.  Kami sediakan set penyusuan bajet bagi ibu2 yang memerlukannya iaitu "SET MILK BOOSTER BUDGET"




1. Vitamin apa yang dalam SET MILK BOOSTER BUDGET?
Alfalfa (Bagus untuk menggalakkan susu)
Energizing Soy Protein [sumber protin berkualiti tinggi yang lengkap dengan 9 asid amino penting. Protein membantu pembentukan sel dan merupakan kandungan yang penting dalam susu ibu)



2. Apa kelebihan ALFALFA & ESP?
Semasa menyusu, badan ibu memerlukan lebih protin dan kalsium. Dengan pengambilan ESP, secara tidak langsung ibu2 menyusu boleh mencukupkan keperluan protin harian. Protein membantu pembentukan sel dan merupakan kandungan yang penting dalam susu ibu. Protein juga adalah blok bangunan untuk pertumbuhan bayi. Susu ibu mengandungi protein yang sempurna untuk bayi, dan protin akan diambil dr dalam diet anda untuk diberikan kepada bayi anda. Tapi perlu diingatkan ESP bukan lah semata-mata memperbanyakkan susu, tetapi ianya merupakan suatu bonus kepada badan ibu itu sendiri untuk menghasilkan susu badan yang cukup. Ianya adalah untuk mengisi kekurangan sumber nutrisi yang tidak diambil oleh ibu di dalam pemakanan mereka setiap hari.

Di samping menggunakan ESP sengai makanan tambahan, ibu2 mendapati kulit mereka lebih gebu, halus dan cerah dari yang sebelumnya. Protein diperlukan untuk membaiki tisu dan pembinaan tisu baru. Setiap sel memerlukan protein untuk mengekalkan kehidupan. Protein juga bahan utama yang digunakan untuk "menggantikan" sel-sel mati. sebab itu lah ibu-ibu mendapati kulit mereka lebih segar dan cantik selepas pengambilan ESP.

ALFALFA: Selain sebagai milk booster, alfalfa juga membantu keintiman wanita. Alfalfa membantu untuk membuang toksik dalam badan, merendahkan kolestrol dan membuatkan badan ibu lebih ringan dan segar.

3. Macam mana rupa ALFALFA & ESP?

★ESP berbentuk serbuk. 1 tin mengandungi 850gm (boleh bertahan dari 1-2bulan). Boleh dibancuh dengan pelbagai minuman kegemaran kecuali air panas. Pengambilan 3 sudu sehari membantu ibu untuk lebih bertenaga, susu badan lebih pekat dan insyaaAllah mencurah-curah ツ
★Alfalfa berbentuk pil. Satu botol saiz s mengandungi 330 biji manakala size L mengandungi 700 biji. Maximum dos adalah 10 biji sehari namun ibu-ibu boleh mengambil sebanyak 3 biji sehari sebagai permulaan ツ

4. Berkesan ke SET MILK BOOSTER BUDGET ni?
Alhamdulillah. kebanyakan ibu-ibu menyusu sangat berpuas hati dengan hasilnya. Lihat testimoni penggunaan set ini di sini http://url.ie/hifs


5. Berapa harga SET MILK BOOSTER BUDGET ni?
★ Harga SET MILK BOOSTER BUDGET hanya RM203.Untuk order, anda boleh SMS "SET MB BUDGET" ke 012-9576172 ataupun tinggalkan message di page (https://www.facebook.com/messages/263649513750724)

6. Apa yang saya dapat dengan pembelian set SET MILK BOOSTER BUDGET ni?
★ Sebelum terlupa, etiap pembelian akan diberikan secara PERCUMA :-
❈ E-BOOK RAHSIA Tips Tambah Susu ツ
❈ Jemputan menyertai EXCLUSIVE group untuk customer SHAKLEE
❈ Consultation yang berterusan terutama tentang breastfeeding ツ
❈ Pelbagai kelebihan yang hanya akan diketahui setelah pembelian dilakukan ツ

7. Bagaimana nk order SET MILK BOOSTER BUDGET ni?
Mudah sahaja.
★ SMS "SET MB BUDGET" ke 012-9576172 ataupun
★ Tinggalkan message di page sekarang (https://www.facebook.com/messages/263649513750724)

No comments: