Tuesday, July 15, 2014

Cara Kekal Cantik Tanpa Make Up Tebal

Tipulah kalau dikatakan bahawa wanita tak suka dengan kecantikan. Ramai yang berusaha untuk cantik, selari dengan itu banyak product kecantikan timbul di pasaran. Samada kosmetik, mahupun pemkanan tambahan. Namun apapun cara yang dipilih, adalah lebih baik kecantikan itu dapat dikekalkan walaupun tanpa make up tebal. Natural beauty gitu. Bukan sahaja jimat duit dari beli alat make up, tapi jimat masa juga terutama ibu-ibu. Cantik secara alami lebih berkekalan daripada cantik disebabkan make up. Habis make up habis lah cantik. Jadi bagaimana caranya kekal cantik walau tanpa make up tebal? 



Jawapan yang sungguh mudah!
Rawat dr dalam lebih baik..manfaatnya bukan utk kulit sahaja tapi utk badan secara keseluruhan. Dalaman sihat, kecantikan akan terserlah di luar. Adalah penting untuk mendapatkan sel kulit yang sihat dan segar untuk memastikan kulit licin dan bebas noda hitam. 




Macam mana dapat kulit yang cantik licin, lembut dan tanpa noda? yang penting tak payah make up tebal, cukup sekadar dengan sapu bedak dan pakai lipstik nipis. Konsisten dengan pengambilan Bcomplex, Vitamin C dan Vitamin E. 




Bcomplex Niasin dalam bcomplex telah terbukti untuk meningkatkan keupayaan dalam epidermis, lapisan atas kulit, untuk mengekalkan kelembapan yang menyebabkan kulit lebih lembut, licin dengan kurangnya kekeringan, dan pengurangan garis-garis halus. Vitamin B12 pula membantu mengawal pengeluaran pigmen kulit dan mencegah hyperpigmentation - kulit gelap di bahagian-bahagian tertentu badan anda.

Vitamin C - Vitamin C adalah antioksidan yang terkenal, bermakna ia membaiki dan membantu menghalang mana-mana kerosakan kulit. Hasilnya, kulit yang diperkaya dengan vitamin C kelihatan lebih muda dan sihat. Kesan awet muda pada kulit bermakna anda cukup vitamin C.

Vitamin E - Vitamin E membantu dalam menghalang kerosakan sel akibat radikal bebas, menjaga kulit supaya dalam keadaan baik. Vitamin ini amat membantu dalam mengelak kesan cahaya matahari yang berlebihan pada kulit, yang boleh menyebabkan penuaan pramatang. Apabila kulit sihat, ia bukan sahaja kelihatan lembap, tetapi ia juga berasa lembap. Vitamin E membantu mengurangkan pengeringan semula jadi kulit dan menjadikan lebih berseri berbanding sebelum ini.


=====================================
BAGAIMANA NK ORDER SET CANTIK TANPA MAKE UP?
=====================================
Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan. Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee




Bagi yg tidak memliki kedua card tersebut, boleh hubungi saya di talian berikut. Setelah pembelian dibuat, jangan lupa untuk hubungi saya bagi mendapatkan konsultasi exclusive hanya untuk pelanggan saya 

Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar Shaklee Kuantan, Pahang
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM


Nak dapatkan penjimatan sehingga 25%? 
Join ahli Shaklee dan duit poket bakal dijimatkan

No comments: