Monday, December 9, 2013

Day 1: Introduction and a little bit about you. Recent picture of yourself.

Menyahut cabaran mentor SHAKLEE kesayangan saya Master Azrin, cabaran 30 days entry challenge bermula hari ini. Sesekali buat entri yang tidak menyentuh perihal SHAKLEE pun best jugak. 

My recent picture: 



A little bit about myself: 

Penjual SHAKLEE yang tegar. Nak buat camno this is my passion. Susah ke senang ke saya suka bizz SHAKLEE. Sebab saya boleh temui macam2 perkara menarik dalam bizz ni. Hanya yang dapat merasai akan tahu. Sebab bukan keuntungan je yang saya dapt rase, yg lebih best dari itu adalah ukhuwah, suapan rohani dan motivasi yang sentiasa nk tgk kita jd insan positif dan of course banyak benar ilmu yang sebelum ni mcm di luar jangkaan pemikiran pun ada. 

Impian saya, suatu hari moga dengan bizz ni membantu saya untuk jadi WAHM (ibu yg bekerja dari rumah). Tak perlu nk kejar2 pagi nk thumbprint dengan keadaan anak yg masih serabai nk hantar ke taska. Kesian tau tapi apakan daya... 

Eh tadi kate xmo cerita pasal SHAKLEE, ni dah mmg sebut dah pun.. Nak buek camno again..this is my passion, tak boleh nak lari. 

Kalau nk dapatkan product SHAKLEE terutama area KUANTAN, jangan segan2 contact saya ya 
Aziyana | 0129576172 | ummi_anayiza@yahoo.com Lawati page saya SUPER VITAMIN STORE untuk maklumat lanjut tentang plebagai product shaklee. 

No comments: