Monday, December 2, 2013

Set bersalin terbaik SHAKLEE dengan harga jimat

Masih mencari set bersalin terbaik untuk digunakan sewaktu pantang nanti? Tak perlu risau, di sini anda akan temui jawapannya. Saya sajikan dlu testimoni untuk tatapan pembaca sebelum kita cerita lebih details.


Set berpantang shaklee ni punya keistimewaan sendiri. Kenapa saya cakap camtu, antara sebabnya adalah kerana set berpantang shaklee ni lain dr yg lain sehingga ramai tangkap cintan dengan hasilnya termasuk suami..eh..eh suami? ape kaitan dengna suami pulak ni? Haaaa sebab tu saya kata istimewa. Ok xyah buang masa meh kite discover ape yg best dan terbaik sangat dengan set berpantang shaklee ni.



1. Boleh mempercepatkan proses baik luka samada luka bersalin normal atau luka bersalin czer. Zink complex bertindak memainkan peranan dalam hal ini. Saya dulu bersalin czer, bercinta dengan product shaklee hanya apabila anak dh hampir 2thn (rugi tau shaklee lmbat). Jadi masa dalam pantang, luka czer tu sangat menyakitkan especially bila nk bergerak, nk batuk n paling hazab ketika bersin. Luka lambat sangat baik walaupun hari2 makan ikan haruan, makan poliney dan makan limau sankist. Hampir 2 minggu juga tersiksa. Keadaan sy sngt berbeza dengan kakak ipar sy which is die boleh berjalan dgn normal xsampai seminggu pun even dia pun czer.. rupanya rahsia beliau adalah product shaklee.

2. Set ini boleh dimakan sampai bila2 walaupun dh habis pantang. Haa best kan. sebab set ini juga bertujuan untuk menyokong penyusuan. Nak menyusu sampai 2thn kan? Haa faedah 2 in 1 yang boleh dpt kalau guna set bersalin shaklee ni. Vitalea, bcomplex dan vit c banyak membantu ibu2 menyusu untuk menjadikan badan mereka cergas dan tidak mudah penat sewaktu pantang. Susu pun meriah sampai tak muat peti sejuk nk simpan dan terpaksa pindah ke deep freezer. Jimat duit poket en suami dari membeli susu formula.


3. Set ini membantu memberi tenaga extra pada ibu2 dan mengelakkan meroyan ketika pantang. Punca meroyan adalah kerana stress dan penat ketika pantang. Situasi anak menangis waktu malam, dan lebih teruk smpai ke pg mmg boleh buat ibu mengalami stress tahap tinggi. Tambah kalau badan tak terima cukup rehat, makan kene catu lagi menambah kepenatan. Fungsi vitalea n bcomplex banyak membantu ibu-ibu untuk kekal bertenaga dan memberi ketenangan kepada ibu berpantang. Malah ade yang inform walaupun berpantang tp cergas menguruskan rumahtangga siap boleh masak untuk suami n anak2 lg..

4. Set berpantang shaklee boleh memberi bonus extra kepada ibu dari segi kecantikan kulit. Ramai yang komplen mereka noticed sesuatu ttg kulit mereka. Komplen bukan sebarang komplen tapi komplen terkejut sbb kulit diorg lg cerah, parut2 lama yg selama ni susah nk hilang tiba2 boleh hilang, kesan2 hitam celah2 paha pun dh kurang, kulit lebih pinkish dna berseri, malah parut2 jerawat lama dh pudar. Yang ni saya tgk sendiri kesannya pada kakak ipar saya. Mulanya kulit ade jerawat dan parut, tp sejak consume set pantang shaklee, serinya lain macam. Mana ada set berpantang yang mana bila makan kulit jadi cantik, parut hilang dan nampak lebih muda melainkan dengan set berpantang Shaklee. Terbaik dari ladang!! Isteri berseri, suami tentu suka kan.

5. Set berpantang SHAKLEE sangat menjimatkan. Terbaik ianya boleh dikongsi suami. Haaaa point ini la yg saya cakap awal2 td, suami pun suka. Sebab sumai pun boleh remabt sekali vitamin isteri. Kongsi berdua. Vitalea, bcomplex dan zink sebotol 120 bji masing2. Jadi kalao both suami n wife makan tahan 2 bulan i tell u! Jimat..jimat..jimat.. tapi kebanyakan suami xnk makan..sebabnya.. sayangkan isteri. Biar isteri je makan, biar isteri sihat cepat2 dan boleh menyusu anak tanpa masalah. Kategori suami prihatin ni.

6. Bila makan set berpantang shaklee ni, tak perlu dah nak makan jamu, guna pilis bagai. Sebab tu sy panggil ia sebagai set berpantang moden.Kalau risau org2 tu bilang peranakan lambat kecut, anda boleh add on alfalfa utk kesihatan dalaman wanita. selain untuk tambah susu badan, kelebihan alfalfa ni memang lain dr yg lain untuk umph kan semula seperti anak dara. Tak ke suami suka tu.

7. Last but not least, set berpantang SHAKLEE ni boleh dibeli dgn harga jimat, harga yang berbaloi jika dibandingkan dengan kuantitinya. 1 botol bcomplex, vitalea dan bcomplex mengandungi 120 biji manakala vit c 180 biji. Total harga satu set penuh ni adalah RM275 termasuk kos penghantaran dan konsultation exclusive dari pihak saya. Jika mahukan harga yang dalam bajet anda atau lebih rendah dr itu, boleh maklumkan pd saya untuk mengetahui caranya. Jgn risau2 ye.



Amacam? Nak percaya ke xank percaya ke hakikatnya saya hanya review semula hasil dari koleksi testimoni ibu2 yang berpantang dengan set vitamin shaklee sahaja. Pembaca juga boleh merujuk pada entri yang ini untuk lihat koleksi testimoni yg lain. Tak puas hati lagi? Haaaa meh saya sajikan testimoni live rakan saya yang dulunya serik nk melalui tempoh berpantang tapi sekarang tidak lagi



Satu je nasihat saya, hentikan pencarian anda tentang set bersalin kerana dengan set berpantang shaklee, anda boleh dapat lebih banyak kebaikan dari yang dijangkakan. Nak tahu banyak lagi tentang set ini dan harga super special, boleh hubungi saya di talian hayat berikut: -

Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM
Penghantaran ke seluruh malaysia adalah melalui pos.

No comments: