Wednesday, May 20, 2009

DIY lg..jgn terperanjat ngan usaha gigih aku yg satu ini..

Telah aku ceritakan sblm ini ttg kad kawen aku...mcm2 versi-konon utk kepuasan maukan penjimatan..namun kad itu aku xguna pun, nk print jauh sekali..dah berkali2 aku design itu design ni tp naper aku xprint???sbb aku rase leceh..kesimpulannya aku tempah ajer ngn kadkawenku.com..time xckup ari tu pun sbnrnya blh jer aku print yg aku design tp disbbkan aku dh mls nk pkir pasl kad, ayh aku tempah yg lain jugk..tp skang dh setel pasal tuh..
masalhnye..utk kad yg ni blh pulak aku bersengkang mata, bergolok gadai nk menghadap siang dan malam..huhu aper kah aku ni plik orgnya??entah la kalu dipikr2kn balik kenapa aku ni plik sngt nk menyusahkan diri sdn..sbnrnya time tu idea aku mcm tuh setelah bnyk sngt buat keje menggoogle..tp bile dh lama, timbul pulak idea lain yg lebih mneyenangkan aku tp dh terlmbt sbb dh separuh jalan..jadik diteruskan ajer kesusahan itu..

langkah pertama --> design utk senarai jemputan

langkah kedua-->design page ke2..peta dh ader..bentuk luv itu amik sajer di internet tempel d ctu

setelah bergolak gadai, punch bentuk itu n ini, tempel sane cni, maka inilah jadiknyer

ni design ke2-ikut mood aku..nasib ler dpt yg lain2

108 kping..oowwh aku sdn xpercaya-mungkin kah hanya aku satu2nya yg sanggup buat begini????comey tak..kui2

ni mmg btul2 handmade card, usaha sendiri..sampai mati pun aku xkn lupe ok!..terima kasih pada yg menghargai, dan trima kasih jugak pd yg ntah paper itu..huhuhu *xperlu dimention*..kalu umah aku jauh pun xperlu nk slhkan sbb umah aku jauh dr kuantan., kalo xdpt dtg..aku mmg faham kesulitan itu..doa pun berharga buat aku waktu ini..huhu susah mau jg hati seme org.hati snd terluka*maaf emo sedikit*.kesimpulannya aku ikhlas mengundang..kt opis aku 6 org staf wt majlis dr trikh 30-8 jun..berderet2 kawen..hehehehe

19 comments:

Unknown said...

slm aziyana..

tabik spring lh kt awk! sungguh amat terrajen skalik..

Quiyah said...

rajinnye... mmg gigih.. puji bagai gunung pon tak cukup.. haha..

fana said...

warghh bertungkus lumus... sy kagum dgn akmu nurul~

Cikgu Fadzlin said...

Salam kenal, aziyana :)
wahhhh!! Terujanya dgn usaha awak aziyana! :D pasti awak ingt smpi ke anak cucu kan? :) nnt ada sesuatu yg menarik blh diceritakan pd mrk :) InsyaAllah :)

f a t i h a t i e said...

usaha anda adalah dipuji oleh saya =) hihi...rsnye kalau camni, x de sape akan buang kad aziyana..cz handly made n ade sentimental value gitu=)

ieja said...

sgt kreatif..kad hasil tgn pengantin..bukan sng kan.. :)

tahniah banget..

Anonymous said...

sweet...!!! wah..rajin betul!!! amy skang ni dah xde ms nak buat keje2 belek2 lagi...dah fokus keje kemas rumah n bilik..huhu..anyway..tahniah! =)

Ct Aida said...

giler ah yana ;D opss bkn yna yg gile tau...tp, uhuhuhuuu...tak dpt nk
ckp apo dh...eehheee ;p

syabaasss...cantek lak tu..
kite nk satu erk..ehehe ;P

antalya said...

cantik sangat..nampak mahal

Noleen said...

so kreatif...;p

xeea said...

mak oiii

mmg salute ah kat akak
serious bole bukak bisnes
huuu

Unknown said...

yana!!!!!
dayu nak bagi award..pengantin paling gigih kat yana!!
kalau suruh dayu la
harus tidak...
yana bleh buta sampai 100 keping gitu
giler tabah yana ni!!!

*nk yg handmade, dayu dpt yg kadkahwinku

Love Lavendar said...

so sweet wedding card tu..nk tempah boleh? hehehe.. cayela beb..sgt comel card tu..

nurul aziyana said...

to all:hehhe jgn terkejut yer seme..yana sdn pun tidak menyangka dpat tenaga utk buat bende2 remeh tu..erm pd saper yg nk kad mcm ni, rase mcm xsempat jer nk buat n nk pos..hehhe mintak maaf yer seme..adeh sory bangat..aper pun trima kasih..lepas ni nk buat aper2 kad nk try buat sdn..hihih

nurul aziyana said...

blackroses:hehe nk tempah ker??adeh masih di peringkat percubaan..kalu nk amik tempahan, satu yg ditakuti..takut tidak mencapai kepuasan pelanggan

Unknown said...

hebatnya...

ada lebih..pos le ke sini...

nak tengok depan mata dan simpanan...

mana tau nak ikut taktik ni nanti kalau rajin...

[ Hanie ] said...

caiyok2...sure puas hati kan? ;)

KAK RAINBOW said...

aziyana nape kamu rajin sangat buat manual semua nyer? rajin nyerrr :)

♥HANA♥ said...

cantikk.....
wishing u all the best
;p