Friday, February 27, 2015

Cara Mudah Basuh Kasut Sekolah Tanpa Berpeluh Ketiak Memberus

Basuh kasut sekolah anak adalah kerja yang paling taknak buat. Hehehehehe sebab tu mak saya dulu suruh je saya basuh sendiri, pandai2 la hang basuh sendiri kasut sekolah hang.
Memang patut pun ajar anak basuh sendiri kasut sekolah mreka, supaya mereka tahu nak bertanggungjawab atas kepunyaan sendiri.


Dulu mungkin macam susah nk basuh kalau tak letak kapur, kekotoran di kasut memang susah nak tanggal.
Tapi tahu tak ibu-ibu?? Ada satu cara mudah basuh kasut sekolah tanpa beria menyental dan berpeluh ketiak memberus. Mudah sangat! Dan kesan pembersihan pun sangat ohhhsam. Putih macam dah letak kapur!

Tak percaya??

Saya tak de anak sekolah lagi so tak boleh nk bagi testimoni sendiri. Tapi untuk memudahkan ibu-ibu semua, suka saya nak berkongsi testimoni-testimoni yang dah dicuba oleh ramai ibu-ibu yang membasuh kasut sekolah anak mereka.
Takda lagi sesi 'jerit suara' keluarkan arahan anak untuk basuh kasut sebab prosesnya sangat lah mudah.

Meh sini jamu mata dengan kasut yang putih tanpa klorox ni :)


Testimoni  1


Testimoni 2 

Testimoni 3 


Testimoni  4

Testimoni 5 

Amacam?? Senang kan? 
Apa rahsianya? Tentulah dengan guna pencuci serbaguna BASIC H
Tengok kesannya, lain pulak tu kasut yang dikapur dengan yang kapur. Kalau dulu susah nak basuh kalau tak letak kapur. Sekarang dengan basic H tak jadi masalah nak basuh walaupun tak letak kapur. Kesan putih setelah basuh pun sama seperti lepas letak kapur tu. Ohhhsam kan? 



Sebab tu bagi ibu2 yang ada anak sekolah, haaa wajib ada sebotol Basic H ni kat rumah. Selain boleh guna untuk cuci segala apa yang ada kt rumah tu, basic H ni sangat la mesra alam dan selamat especially yang jenis alah pada bahan pencuci. Owwh ye CEO Shaklee, Mr Roger Barnet pun asalnya guna basic H atas alasan anaknya yg asma tak boleh guna pencuci rumah yg ada bahan kimia sebelum membeli syarikat Shaklee. 

Macam mana cara nak guna basic H untuk basuh kasut sekolah?
Haaa tu kena la jadi customer saya...insyaaAllah step by step akan diajar. Bukan car abasuh sekolah je, cara basuh baju dengna basic H, cara cucian lain pun boley. 

Nak order basic H, boleh hubungi saya 


Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM





3 comments:

juhaina said...

Hebat basic h nih... kalah clorox.

Akmal said...

Macam bagus jee. bulaa cubaa ni.. berapa harga ye?

nurul aziyana said...

akmal : boleh hubungi sy 0129576172