Sunday, May 19, 2013

Rahsia ingin hamil

Ingin hamil? Ingin punya zuriat? Dah bertahun kawin tapi masih belum dikurniakan zuriat.Dah lama mencuba tapi masih belum lekat. Macam-macma kaedah dah guna, macam-macam cara dah guna tapi tetap tidak berhasil.
Jika anda mengalami masalah serupa, jangan berhenti untuk membaca entri ini sampai habis. Ketahui rahsia ingin hamil yang dikongsikan oleh salah seorang pengguna vitamin kesuburan SHAKLEE.

Rahsia #1 Usaha. 
Ini sebab utama yang membolehkan pasangan suami isteri mempunyai zuriat. Ye lah Allah dah kata, nak dapatkan sesuatu kita kene berusaha dahulu. Nk dapatkan sesuatu, maka lakukan sesuatu. Saya yakin pasangan suami isteri dah faham benar apa yang perlu dilakukan. Yang penting lakukan pada waku yang sesuai.


Rahsia #2 Doa, tawakkal dan bersangka baik pada Allah
Ia, semua kejadian adalah dari Allah. Maka sewajarnya kita berdoa pada Yang Memberi. Dan tawakkal di atas usaha yang dilakukan dengan tidak pernah putus asa, tidak kecewa dengan ujian dari Allah. Sememangnya Allah lebih tahu apa yg terbaik untuk hambaNYa. Yang penting kebergantungan manusia kepada Allah, sejauh mana kita meminta, merayu dan merintih. Bersangka baik akan ketentuan Allah, itu lah sebaik2nya yang perlu kita buat sebagai hamba yang lemah.

Rahsia#3: Isteri amalkan GLA, suami amalkan Zink
Cara yang sudah ramai amalkan dan ramai yang mendapat hasil yang positif. Penggunaan GLA untuk membantu memberi kesuburan kepada isteri adalah pilihan terbaik untuk dicuba. Kelebihan GLA adalah ia mampu memekatkan cecair serviks wanita sehingga mampu untuk sperma bertahan selama 5 hari. Zink pula membantu mengaktifkan semula sperma yang lemah.

Ikuti testimoni pengguna yang telah mencuba ZINK dan GLA untuk hamil. 


Jadi, bagaimana nk dapatkan vitamin ZINK dan GLA ni? Saya adalah pengedar sah SHAKLEE kawasan KUANTAN, hubungi saya dengan cara berikut

Nurul Aziyana (ID 886587)


No Tel: 012-9576172

Email: ummi_anayiza@yahoo.com

COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM
Luar KUANTAN, boleh gunakan perkhidmatan POS LAJU/GDEX untuk penghantaran. 
Berminat untuk jadi ahli shaklee?? Klik sini.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


No comments: