Tuesday, November 12, 2013

Sesi Magnet Diri bersama Amin Idris dan Group RTS

Harapnya belum terlambat untuk berkongsi tentang program anjuran group Shaklee saya sendiri, RTS. Ianya  merupakan program pertama anjuran group RTS yang dianggotai leaders2 yang hebat-hebat belaka. Sesungguhnya saya sangat berbangga kerana mempunyai leaders yang sangat berpotensi. Alhamdulillah.


Sememangnya tarikh 27oct adalah tarikh bersejarah buat group saya. Alhamdulillah Allah lancarkan segala perancangan kami yang dibuat 2 bulan sebelumnya. Syukur juga kerana kami berpeluang menggunakan Tuan Amin Idris sebagai motivator jemputan kami pada hari tersebut. Sungguh luar biasa magnet diri yang ditonjolkan oleh saudara Amin. Banyak ilmu yang dikongsi yang membangkitkan aura semua peserta. 


Bagi sesiapa yang masih tidak mengenali Tuan Amin idris ni, meh saya nk story sikit. Pernah tengok tv al hijrah? Atau lebih specific lagi rancangan Assalamualaikum. Kalau pernah tgk mesti kenal Saudara Amin Idris ni atau shortformya AI. Saudara AI ni bkn pengacara Assalamualaikum je tp juga ada menjadi hos dalam bualbicara di tv9 tu.. Beliau juga terlbat dalam program2 motivasi sebab dah ade syarikat consultation sendiri. Itu sebab kami jemput beliau. Tak kenal jugak? Meh nk tunjuk tuan empunya diri. Tengok gambar kt bawah ni.. inilah saudara AI.


Syukur alhamdulillah impak dari program ni, kebanyakan yang hadir begitu positf dalam merangka perjalanan kejayaan masing-masing dengan SHAKLEE. Mereka terpilih untuk mendapat ilmu yang mana tidak semua orang berpeluang untuk meraihnya. Syabas saya ucapkan untuk mereka. Semoga program yang dirancang untuk mereka ini boleh mengubah dari nothing to something. 


Bagi insan-insan di luar sana yang masih tercari-cari untuk mendaftar sebagai ahli shaklee, saya amat2 mengalukan kehadiran kalian dalam group besar kami untuk mencipta impian kejayaan. Langkah pertama insyaaALLAH akan mencetuskan lebih banyak langkah menuju puncak sebagai jutawan muslimah yang bertaqwa. Jangan segan2 untuk menghubungi saya Nurul Aziyana di talian 0129576172 untuk mendaftar sebgai ahli SHAKLEE di bawah naungan RTS. 

No comments: