Tuesday, January 6, 2015

Rawat Eczema Kaedah Selamat Tanpa Cream Steroid Elak Kulit Menggerutu

Rawat eczema, bukan mudah. Kata orang eczema ni tidak boleh dirawat hanya boleh dikurangkan kesan-kesannya. Ada yang cuba macam-macam rawatan untuk masalah eczema, di antaranya ada yang berhasil dan ada juga seperti tiada perubahan. Usaha itu perlu. Kalau tidak cuba manakan tahu hasilnya kan. Namun apa yang saya nk share dalam entri kali ini betul-betul boleh membantu mereka yang mencari rawatan bagi masalah eczema terutama eczema yang menyebabkan kulit menggelupas dan kasar dan jika teruk juga alami luka-luka.

Eczema yang dihadapi oleh Pn Laila 

Kisahnya dari pengalaman customer saya sendiri. Pada awalnya Pn Laila ni dah beritahu saya beliau ada eczema. Tetapi beliau lebih tekankan mencari product untuk masalah sakit-sakit badan, masalah resdung dan juga perut menggeleber. Blog ini juga la yang menemukan saya dengan beliau selepas membaca entry berkaitan dengan Alfalfa Complex di blog saya. 

Saya cuba terangkan detail kelebihan Alfalfa Complex untuk masalah yang dihadapi kepada beliau. Antara faedahnya adalah membantu masalah berikut:
Dalam 2 minggu selepas pembelian, saya cuba hubungi semula beliau untuk mengetahui keserasian dengna product. Feedback pertama yang saya terima adalah 

" Tak tahu la nk cakap perubahan tang mana, tapi setakat ni alhamdlillah badan rasa segar dan ringan dari dulu. Hari-hari membuang..dah tak sembelit macam dulu" 

Masa mula-mula Pn Laila beli Alfalfa, beliau beli yang saiz L (700 biji). Jadi memang tahan berbulan-bulan juga lah. 3 bulan selepas itu, beliau menghubungi saya semula dan kali ini saya sangat terkejut pengakuan beliau yang dah mula konsisten mengambil Alfalfa setiap hari. Nak tahu apa yang berlaku? Meh lihat 


Alhamdulillah setelah konsisten hampir 3 bulan penggunaan Alfalfa,hasilnya seolah-seolah tiada langsung kesan dari eczema. Licin dan halus. Saya sendiri melihatnya semasa saya cod repeat order Alfalfa dari beliau. Licin dan cantik. Alhamdulillah bersyukur sangat dapat bantu kenalkan product yang boleh selesaikan masalah orang. Itulah kebahagiaan saya dalam bisnes shaklee ni. 


Bukan sahaja maslah eczema dapat dirawat tapi juga maslah resdung teruk pun dapat diatasi. Dah tak risau nak makan seafood. Itu blum cerita lagi bab keintiman suami isteri.. Hheehehehe.. 
Jadi untuk mereka yang mengalami eczema seperti Pn Laila ni, cuba lah Alfalfa Complex. Lebih baik dari penggunaan cream steroid yang merbahaya. Hanya RM53 sebotol, banyak manfaat yang boleh diperolehi. Alah membeli menang memakai kata orang. Alfalfa juga bantu menguatkan imun sistem badan. 

Bagi membantu mengelakkan keradangan kulit, pengidap eczema juga dicadangkan untuk mengambil bersama Omega Guard. Omega memberi kelembapan kepada kulit dan mengelakkan iritasi yang teruk pada kulit. 

Bagi mereka yang ingi mencuba Alfalfa Complex (promosi), boleh hubungi saya untuk mendapatkannya 

Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar Shaklee Kuantan
No Tel: 011-11548031 atau klik (http://aziyanashaklee.wasap.my)
Email: ummi_anayiza@yahoo.com

COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM, Taman Polo


No comments: