Monday, October 13, 2014

Vitamin Shaklee Yang Pertama Kali Saya Makan | Cabaran Blog Day 4

Masuk cabaran blogging hari ke-4 sudah. Alhamdulillah..berpeluang membebel lagi di blog kesayangan tuan hamba :) Terima kasih pada yang singgah membaca bebelan sebelum ini. Vitamin Shaklee Yang Pertama Kali Saya Makan, itu tajuk diberi untuk cabaran kali ini. Actually saya dah pernah buat entry mengenainya. Tapi takpe, tak salah pun cerita banyak kali..saya pun memang suka bercerita mengenainya..tp mungkin kali ni dengan pendekatan berbeza pulak. 



Ada yang istimewa mengenai vitamin Shaklee yang pertama kali saya makan ni. Istimewanya vitamin Shaklee ni adalah 

  • Sejak saya join Shaklee, ini kali ke3 Shaklee buat promosi tentang product tersebut
  • Semasa promosi yang pertama, saya berjaya naik rank Supervisor (rank pertama dalam Shaklee) 
  • Product tersebut merupakan HOT SELLER syarikat, pernah kehabisan stok semasa promosi masih berlangsung 
  • Ibu menyusu paling gemarkannya..actually sebab itu jugalah saya mencubanya
  • Saya boleh puasa tanpa penat yang keterlaluan walaupun tengah menyusu ketika itu sebab ianya memberi tenaga yang berpanjangan.
  • Biasanya orang akan beli lebih dari 1 bila promo, dan biasanya bila nak beli product ni time promo diorg terus register ahli sebab dah tahu dah kalau jadi ahli diorg untung dengan pembelian product ni 
  • Product ni adalah antara yang paling banyak boleh diambil dengan product lain contohnya bila ambil dnegan Vitamin E boleh pudarkan parut dan cerahkan kulit, ambil bersama Alfalfa boleh jadi milkbooster, ambil bersama GLA complex boleh tingkatkan kesuburan dan banyak lagi lah..kiranya ianya adalah asas untuk bantu keberkesanan vitamin yang lain 
  • Special sebab boleh diambil oleh banyak golongan dari remaja sampai warga emas. 
Dah dapat hint apa product yang dimaksudkan? 
Kalau pengguna tegar product tersebut macam saya juga, tengok point no 1 dah tahu dah kan apa product Shaklee yang dimaksudkan tu. 

Tak lain dan tak bukan pemegang takhta PROMOSI bulan ini adalah ESP Shaklee. Itulah product PERTAMA shaklee yang saya makan sebelum menyusul product-product lain. Sejak 2012 ok. Kiranya dah 2 tahun..Sampai laaaa ni. Tentu saya ada reason yang kuat kenapa masih bertahan sampai sekarang menggunakan ESP. Of course ianya tidak pernah mengecewakan dari banyak segi. Im loving it!! Kalau nak ikuti kisah cinta dengan ESP ni, boleh rujuk link INI. 



Nak jatuh cinta juga dan nak merasai kehebatan ESP, boleh hubungi saya. 


Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar Shaklee Kuantan, Pahang
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM



1 comment:

Mazmohd said...

Best sebenarnya ESP ni.. Dedulu takut nak amik sebab berunsur soya (maz memang xsuka bau soya) tapi bila pertama kali cuba memang jatuh cinta dengannya... Best..best.